Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag weten hoe lang ik klant ben, waarom krijg ik geen gratis Superwifi punten

  • 30 januari 2023
  • 30 reacties
  • 988 keer bekeken

Ik wil graag weten hoe lang ik lid ben van KPN.?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Wim68, welkom terug op ons forum!
Helaas heb ik geen actiekortingen of gratis apparaten die ik je aan kan bieden. We waarderen het natuurlijk wel enorm dat je al zolang klant bent.

De Superwifi punten kun je als bestaande klant bestellen met korting via onze wifimanager

 

Op kpn.com/beleef kun je altijd evenementen en activiteiten vinden en soms ook speciale acties.
Daarnaast hebben we natuurlijk onze kadootjes!

Denise van KPN

Als je toch graag met een medewerker wilt kijken of je abonnement nog bij je past kun je daarover met ons bellen op 0800-0402

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 30 januari 2023

Er is niemand lid van KPN. Het is geen vereniging. Het is een commercieel bedrijf. Met klanten. 

Waarom wilt u weten hoelang u al klant bent?

Als u inlogt bij uw bank kunt u denk ik heel eenvoudig terug zoeken hoelang u al betaald aan KPN elke maand.


  • 0 reacties
  • 30 januari 2023

Hoi @Nick83 en @JanD 

Bedankt voor de informatie.
Fijn dat het duidelijk is gemaakt.
Blij mee,


  • 0 reacties
  • 30 januari 2023

Bij KPN ben je klant, van het forum ben je lid.

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 30 januari 2023
JanD schreef:

Bij KPN ben je klant, van het forum ben je lid.

Inderdaad 😊


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14314 reacties
  • 31 januari 2023

Hoi @Wim68 
Je bent in elk geval  al meer dan 6 jaar klant want je bent hier op het forum al vanaf november 2015.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 31 januari 2023

Ik wil graag weten hoe lang ik abonnee ben bij Kpn omdat ik de indruk krijg dat trouwe leden benadeeld worden tov nieuwe abonnees. Waarschijnlijk ben ik al meer dan 30 jaar klant van Kpn. Nu krijgen nieuwe klanten 2 gratis Wifi punten als ze lid worden en ik moet er voor betalen. Dat slaat nergens op. Kpn onwaardig. !!!


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14314 reacties
  • 31 januari 2023

Tja, al ben je 100 jaar abonnee, dat zal niets veranderen.
Toen heb je ook een welkomstcadeau gekregen….
In elk geval kan het forum niets voor je betekenen, je kunt het proberen om te bellen met 0800 0402, misschien dat zij wat voor je kunnen doen.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 31 januari 2023
Wim68 schreef:

Ik wil graag weten hoe lang ik abonnee ben bij Kpn omdat ik de indruk krijg dat trouwe leden benadeeld worden tov nieuwe abonnees. Waarschijnlijk ben ik al meer dan 30 jaar klant van Kpn. Nu krijgen nieuwe klanten 2 gratis Wifi punten als ze lid worden en ik moet er voor betalen. Dat slaat nergens op. Kpn onwaardig. !!!

Tjonge, dat dat is al vele vele vele jaren zo hoor. Soms krijgen nieuwe klanten ook een gratis tv of het hele jaar voor 35 euro ofzo.

Dat is normaal en bij elke provider zo. Als u dat ook elk jaar wilt, dan moet u gewoon elk jaar overstappen. 


  • 0 reacties
  • 31 januari 2023

Hallo @Wim68 KPN doet het hele jaar door wat voor bestaande klanten, houd daartoe je mailbox in de gaten met de nieuwsbrieven van KPN met leuke aanbiedingen voor bestaande klanten.

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 31 januari 2023

Waarom ik reageer op het gratis beschikbaar stellen van 2 wifipunten voor nieuwe klanten. Omdat wij zijn overgestapt naar glasvezel en in mijn meterkast nu de aansluiting zit voor glasvezel. Kpn heeft netjes het kastje gestuurd om de zaak op te lossen. Maar mijn aansluitpunt voor internet en tv zit in de kamer evenals de router. In de meterkast is de oude coaxkabel dmv een loze leiding doorverboden naar de huiskamer (lees: tv en internet). Van de week werd ik benaderd door Kpn waarom ik de glasvezel nog niet had doorgetrokken. Ik heb deze man netjes de zaak uitgelegd en kreeg het advies 2 wifipunten aan te schaffen ad € 190,00. Vandaar mijn frustratie dat nieuwe klanten deze gratis krijgen. En ik kan jullie verzekeren dat ik nooit cadeautjes heb ontvangen van Kpn. Vroeger werd je gewoon aangesloten op Kpn. Ik vind dat Kpn hier schromelijk te kort komt!!!


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 17854 reacties
  • 31 januari 2023

Kan je de coaxkabel niet (laten) verwijderen? Dan kan je die leiding gebruiken om een netwerkkabel door te voeren en zo het glasvezelpunt in de meterkast te verbinden met het modem in de woonkamer.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 31 januari 2023

Gewoon om een installatie monteur vragen. Die komt waarschijnlijk gratis of tegen geringe kosten doen wat @RBxx voorstelt. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 31 januari 2023

Dat heb ik Kpn al gevraagd maar kabels door loze leiding halen doe zij niet. Te link dathij blijft vast zitten. Monteur sturen om onder de vloer te trekken, moeten er 2 komen anders te link. En die moet ik beiden betalen. 😫😩


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 31 januari 2023

Blijft toch merkwaardig dat nieuwe klanten 2 wifipunten gratis krijgen en een bestaande klant die verplicht wordt over te schakelen op glasvezel en daarvoor de kosten tebetalen en geen voor de handliggende wifipunten beschikbaar krijgt. Ra ra hoe ga je met  je klanten om KPN?


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 31 januari 2023
Wim68 schreef:

Dat heb ik Kpn al gevraagd maar kabels door loze leiding halen doe zij niet. Te link dathij blijft vast zitten. 

Dat is volgens mij onzin. Dat doen ze wel. 

@NHendriks ?


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 31 januari 2023
Wim68 schreef:

Blijft toch merkwaardig dat nieuwe klanten 2 wifipunten gratis krijgen en een bestaande klant die verplicht wordt over te schakelen op glasvezel en daarvoor de kosten tebetalen en geen voor de handliggende wifipunten beschikbaar krijgt. Ra ra hoe ga je met  je klanten om KPN?

Dat is gewoon het welkomstgeschenk voor nieuwe klanten. Dat doet KPN misschien al wel 10 jaar zo. Ziggo doet precies hetzelfde. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 31 januari 2023

Ben al langer Kpn abonnee. Nooit iets ontvangen. Zou Kpn sieren als ze trouwe abonnees belonen. 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15891 reacties
  • Antwoord
  • 2 februari 2023

Hoi @Wim68, welkom terug op ons forum!
Helaas heb ik geen actiekortingen of gratis apparaten die ik je aan kan bieden. We waarderen het natuurlijk wel enorm dat je al zolang klant bent.

De Superwifi punten kun je als bestaande klant bestellen met korting via onze wifimanager

 

Op kpn.com/beleef kun je altijd evenementen en activiteiten vinden en soms ook speciale acties.
Daarnaast hebben we natuurlijk onze kadootjes!

Denise van KPN

Als je toch graag met een medewerker wilt kijken of je abonnement nog bij je past kun je daarover met ons bellen op 0800-0402


Nozdormu
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 47 reacties
  • 2 februari 2023
Nick83 schreef:
Wim68 schreef:

Dat heb ik Kpn al gevraagd maar kabels door loze leiding halen doe zij niet. Te link dathij blijft vast zitten. 

Dat is volgens mij onzin. Dat doen ze wel. 

@NHendriks ?

Dat doen ze idd, bij mijn buurman hadden ze ook een kabel getrokken…
Daarbij moest zelfs nog geboord worden.
Dat hadden ze allemaal netjes gedaan.


  • Helper
  • 27 reacties
  • 6 februari 2023

Ik begrijp Wim helemaal en heb hetzelfde dilemma, ik blijf graag bij KPN maar bij de concurrent bieden ze de WiFi punten gratis aan, je krijgt ze dan wel in bruikleen maar dat komt op hetzelfde neer. 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22235 reacties
  • 6 februari 2023

@Chiel301 dan weet je eigenlijk al dat die concurrent de boel een beetje belazerd want gratis bestaat niet. Het zit gewoon in de prijs ðŸ˜‰. 


  • Helper
  • 27 reacties
  • 6 februari 2023
Joep1965 schreef:

@Chiel301 dan weet je eigenlijk al dat die concurrent de boel een beetje belazerd want gratis bestaat niet. Het zit gewoon in de prijs ðŸ˜‰. 

Dan doet KPN hetzelfde want die bieden ze ook gratis aan voor nieuwe klanten…..;-)


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22235 reacties
  • 6 februari 2023

Nee dat is ipv korting.  Overigens is dat dan een welkomstcadeau en die krijgt iedereen al jaren.


  • Helper
  • 27 reacties
  • 6 februari 2023
Joep1965 schreef:

Nee dat is ipv korting.  Overigens is dat dan een welkomstcadeau en die krijgt iedereen al jaren.

Prima, het komt allemaal op hetzelfde neer, bij Delta is het dus precies hetzelfde.

Wel is het frappant dat als ik nu een abonnement bij KPN afsluit dat identiek is dan wat ik nu heb, ik minder ga betalen….


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22235 reacties
  • 6 februari 2023

Er is een nieuwe abonnementsvorm inderdaad.  Je krijgt dan ook het nieuwe type tv box. Ik zat in de testgroep. Ik zou nog even wachten totdat de kinderziektes eruit zijn.😉