Vraag

Installatiepakket niet ontvangen

  • 30 November 2020
  • 10 reacties
  • 90 keer bekeken

Beste,

 

Namens mijn moeder, mevrouw W. van Pouderoijen van de Camp, die bij u een pakket heeft besteld te weten KPN Thuis, het dringende bericht dat geen levering van zaken plaats heeft gevonden.

Mijn moeder woont in een bejaardenhuis met toegegeven absurde nummering waarbij er sprake is van 2 keer uitgegeven nummer 4 en de gedachte is dat het zoals vaker ook hier weer fout is gegaan.

Ze is woonachtig in appartement 4 en niet huisje nummer 4 en zoals aangekondigd voor levering was ze afgelopen zaterdagochtend de hele ochtend en tot zeker half 3 's middags zeer waakzaam om uw bestelling te ontvangen zoals door u uitbesteed aan Post.NL. Waar de verkeerde levering in het traject fout is gegaan vind ik verder niet interessant maar wens in ieder geval niet doorverwezen te worden naar een volgende partij om het niet leveren alsnog in orde te maken. Mijn moeder heeft door het zinloos wachten op levering extra nodige energie verloren en voelt zich als een vreemde in een zich verder ontwikkelende informatieve wereld waarin ik haar niet wil zien verdwalen..

Het contract zou ingaan per 8 december a.s. en zou graag een reactie tegemoet zien om te vernemen dat de levering zo spoedig mogelijk alsnog doorgezet zal worden.

Uw site is overigens ziek onvriendelijk in gebruik! Het is niet mogelijk  of haast niet mogelijk om een gewenste vraag te stellen en dan dien je eerst ook nog aan te melden via FB of andere om vervolgens weer verder weg gestuurd te worden van het antwoord waarop je wacht. 

Krijgen jullie wel eens vragen of lukt niemand dat?

 

Met vriendelijke groet,

Angelo Bruel.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Angelo Bruel, welkom op ons forum!

Lief dat je jouw moeder hierbij wilt helpen. Het installatiepakket wordt zo'n drie dagen voor de start van het abonnement geleverd. Uit jouw bericht maak ik op dat het abonnement van jouw moeder op 8 december start. Dat zou betekenen dat zij het installatiepakket uiterlijk morgen 4 december in huis zou moeten hebben. Ik wil je dan ook vragen om dit nog even af te wachten. Mocht jouw moeder morgen niets in huis hebben, dan kijk ik uiteraard graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met de volgende gegevens van jouw moeder: postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Hey Denise,

Allereerst bedankt dat je reageert op mijn vraag en het pakket is inderdaad intern terug gevonden en alsnog afgegeven aan mijn moeder. Ik ermee aan de slag omdat de klusjesman van het huis geen thuis gaf om zijn belofte voor installatie in te lossen want vond zijn aanvraag om digitale omzetting via een pakket van jullie verder niet zijn verantwoordelijkheid en de grotere impact voor mijn moeder dan de periode van het Coronavirus zelf want zo ernstig is de isolatie van t.v. voor onze ouderen geen reden om zich van zijn belofte te kwijten. Zijn eigen gezondheidsproblemen in de maand juli waren zijn zorg voor mij om aan te horen. In mijn onkunde lukte het dus niet om de installatie met het pakket te voltooien, ook niet na raadpleging van faq en informatie na inscannen van de QR-code. Telkens bleef foutcode 307 zich aan mij opdringen. Mijn moeder heeft later nog wel jullie servicenummer gebeld maar werd met een kluitje in het riet gestuurd en was opnieuw een dag verstoken van t.v. Ik heb met haar vandaag 2 nieuwe smart t.v.'s gekocht bij BCC die morgen geleverd gaan worden maar die stonden zelf ook al niet te springen om een eventuele installatie voor hun rekening (dan nog betaald overigens) te nemen en zouden me dan weer verder verwijzen naar jullie techneuten. Ik ga morgen opnieuw aan de slag met de nieuwe t.v.'s en hoop zo zeer dat mijn moeder die echt nooit gevraagd heeft om omzetting van analoog naar digitaal signaal eindelijk weer t.v. mag kijken want ze kwijnt totaal weg om het gemis.

Hartelijke groet,

Angelo Bruel.

Reputatie 7
Badge +17

Goed om te lezen dat je het installatiepakket toch nog hebt kunnen vinden. Mocht je er nou niet uitkomen met de installatie, geef ons dan gerust een belletje op ons gratis telefoonnummer 0800 0402. Mijn collega aan de telefoon helpt je graag met het voltooien van de installatie. En komen jullie er dan samen toch niet uit, dan kunnen we altijd kijken of er misschien een installatiemonteur langs kan komen.

Hey Denise,

De nieuwe smart tv's geven ook niet het gewenste resultaat helaas. Nog steeds geen installatie mogelijk en t.v. blijft op zwart na mislukte pogingen. Wel geprobeerd om het opgegeven telefoonnummer te bellen en uiteindelijk doorgekomen maar automatisch in de wacht gezet omdat ik geen lid ben van jullie community want dat geldt schijnbaar als voorwaarde om met iemand te mogen praten want hoorde lange tijd niets meer aan de andere kant van de lijn. Ik ben toen zelf naar de leverancier van de t.v.’s gefietst om via hen dan zoals bij aankoop al gewenst een installatiecontract af te sluiten en onder voorbehoud toegewezen nu nadat de verkoper aanstaande maandag eerst contact met jullie opneemt hoe om te gaan met het door jullie reeds aangeleverde materiaal. Mijn vrees is dat mijn moeder dit niet zo lang meer gaat trekken want de impact van verstoken te blijven van t.v. in Coronatijd bij senioren is zoveel heftiger dan voorstelbaar is.

Met verdriet maar toch vriendelijk groetend,

Angelo Bruel.

Reputatie 7
Badge +17

Wat vreemd dat je niemand te pakken kreeg, @Angelo Bruel. Iedereen mag ons bellen, ook wanneer je zelf geen KPN abonnement hebt. Je komt wel eerst in een menu terecht. In dit menu kun je aangeven waar jouw vraag over gaat. Word je doorverbonden naar een collega? Dan kan het zijn dat je eerst in de wacht gezet wordt. Dit is afhankelijk van de drukte. Maar uiteindelijk zal je altijd iemand te spreken krijgen.

Afijn, misschien is het goed als ik ook even met je mee kijk. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met de volgende gegevens van jouw moeder: postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Dank je tot zover Denise en laten we het er maar bij laten want wat je aangeeft is nu juist het probleem eigenlijk. Als ik na 20 minuten bellen, contact heb gehad en doorverbonden ben en via een prefab te horen krijg dat lid worden van de community mij uitsluit van in de wacht gezet te worden, benoem je precies de service die ik niet wens te ondergaan.

Nee, ik wil mijn forumprofiel niet verder aanvullen met gegevens over mijn moeder, ik wil gewoon dat mijn moeder weer t.v. kan kijken zonder al het eeuwige gezeik en doorverwijzen er doorheen want daar ben ik helemaal klaar mee en blijft het beeld ongestraft op zwart. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik snap dat je graag wilt dat jouw moeder weer televisie kan kijken. Ik wil je hier heel graag bij helpen, maar zonder gegevens kan en mag ik dat niet. Als je echt niet de gegevens wilt invullen, dan zal ik dat respecteren. Ik kan je dan alleen niet meer verder helpen. In dat geval is het raadzaam om telefonisch contact op te nemen.

Ik lees uit jouw bericht dat je hier het gevoel hebt dat jij als niet-abonnee van KPN achtergesteld wordt. Dat vind ik erg jammer om te lezen. Ik kan je verzekeren dat dit niet het geval is. De community waarnaar verwezen wordt in het bandje, is het forum. Als je hier contact opneemt, hoef je niet in de telefonische wacht te staan. Maar of je KPN abonnee bent of niet: We hebben het op dit moment drukker waardoor de wachttijden oplopen. Hier wordt geen onderscheid gemaakt tussen klanten en niet-klanten.

Hey Denise,

Nogmaals dank voor je effort en mede daarom heb ik de gegevens van mijn moeder zo goed mogelijk proberen aan te vullen.

Het telefonisch contact opnemen, ik snap dat je dit tot in den treure blijft verdedigen maar deze service is belabberd in vele kwadraten. Ook onze leverancier van 2 nieuwe t.v.'s  (BCC) meldt me dat ze er bij jullie niet doorheen komen. 

Is het gewoon niet mogelijk dat een seniore dame die ongevraagd overgezet is van analoog naar digitaal in een Coronatijd geholpen wordt zonder verdere omwegen zodat deze oorzaak niet aan haar grafschrift toegevoegd hoeft te worden?

Ik kan jullie wel bellen namens mijn moeder maar verwacht effectiviteit en niet aan het lijntje gehouden te worden. 

Als jullie mij bellen, hoop ik dat dingetjes wel snel geregeld kunnen worden. 

Dit nummer zou ik in een afzonderlijke mail toe kunnen sturen, zodat hierbij niet iedereen mee hoeft te kijken.

Groet,

Angelo.

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het invullen van jouw profiel. Ik heb geprobeerd om een monteursafspraak in te plannen, maar dat is helaas niet goed gegaan. Als het goed is, ontvang je van ons een e-mail met daarin de uitnodiging om alsnog een afspraak in te plannen. Lukt dit niet, trek dan gerust aan de bel, dan gaan we kijken hoe we dit alsnog voor elkaar kunnen krijgen.

Ik zie overigens ook dat mijn collega's geprobeerd hebben contact met jou op te nemen omtrent het telefoonnummer van jouw moeder. Op dit moment maakt ze nog gebruik van een analoge telefoonlijn, maar deze zou ook samengevoegd kunnen worden met het nieuwe abonnement. Het is dan alleen wel belangrijk om te weten of jouw moeder gebruik maakt van een alarmlijn. Je hebt hiervoor een terugbelverzoek per e-mail toegestuurd gekregen. Hierin vind je een telefoonnummer en pincode zodat je contact met ons kunt opnemen. Ik wil je vragen dit te doen.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van je vernomen. Ik ga er daarom van uit dat het probleem is opgelost. Indien je toch nog problemen ervaart, laat het gerust weten. We helpen je graag verder.