Beste,
Namens mijn moeder, mevrouw W. van Pouderoijen van de Camp, die bij u een pakket heeft besteld te weten KPN Thuis, het dringende bericht dat geen levering van zaken plaats heeft gevonden.
Mijn moeder woont in een bejaardenhuis met toegegeven absurde nummering waarbij er sprake is van 2 keer uitgegeven nummer 4 en de gedachte is dat het zoals vaker ook hier weer fout is gegaan.
Ze is woonachtig in appartement 4 en niet huisje nummer 4 en zoals aangekondigd voor levering was ze afgelopen zaterdagochtend de hele ochtend en tot zeker half 3 's middags zeer waakzaam om uw bestelling te ontvangen zoals door u uitbesteed aan Post.NL. Waar de verkeerde levering in het traject fout is gegaan vind ik verder niet interessant maar wens in ieder geval niet doorverwezen te worden naar een volgende partij om het niet leveren alsnog in orde te maken. Mijn moeder heeft door het zinloos wachten op levering extra nodige energie verloren en voelt zich als een vreemde in een zich verder ontwikkelende informatieve wereld waarin ik haar niet wil zien verdwalen..
Het contract zou ingaan per 8 december a.s. en zou graag een reactie tegemoet zien om te vernemen dat de levering zo spoedig mogelijk alsnog doorgezet zal worden.
Uw site is overigens ziek onvriendelijk in gebruik! Het is niet mogelijk of haast niet mogelijk om een gewenste vraag te stellen en dan dien je eerst ook nog aan te melden via FB of andere om vervolgens weer verder weg gestuurd te worden van het antwoord waarop je wacht.
Krijgen jullie wel eens vragen of lukt niemand dat?
Met vriendelijke groet,
Angelo Bruel.
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt