Op maandag 7 nov om 15:01 heeft een infra bedrijf vlak bij ons huis ons glasvezel kabel kapot getrokken. Hierdoor hadden we vanaf dat moment geen internet en geen Tv meer in ons huis.
deze storing is maandag 7 november gemeld en in de afgelopen weken hebben we nog tientallen telefoontjes gevoerd met :
- KPN service desk
- KPN netwerk
- Volkert Wessel
Met als resultaat tot nu toe:
- 3 x een monteur langs geweest die ieder keer verklaarde het probleem NIET te kunnen oplossen
- Noodoplossing gekregen via KPN service desk bestaande de uit een Digitenne en een mobiele dongel. De Digitenne antenne doet het alleen op zolder (bij een raam) en de mobiele dongel heeft een beperkte data limiet waarmee slechts enkele dagen TV gestreamd kan worden (op 1 plek in huis)
Een nieuwe tegoed is op te vragen bij KPN service desk, echter dat kan tot 24 uur duren voordat het tegoed op de dongel staat. - urenlange telefoon gesprekken waarin we langdurig in een wacht stand worden gezet en na uiteindelijk iemand te spreken we weer worden doorverbonden naar andere afdeling / onder aannemer. Een aantal keer ook meegemaakt dat na een uren lange wacht sessie dat de verbinding spontaan verbroken wordt.
- een ‘ belofte’ (29-11) vanuit KPN Netwerk dat we binnen 3 dagen terug gebeld zouden worden voor het maken van een nieuwe afspraak. Het bleek dat het ticket ‘On Hold’ stond.
Onze vraag hoe is het mogelijk dat een glasvezel breuk zo lang op reparatie moet wachten?
Meer concreet: waarom is er geen proces is dat een dergelijk probleem in een aantal dagen tijd opgepakt en opgelost kan worden? de doorlooptijd van de storing is inmiddels dus 3,5 week, waarbij we nog geen enkel uitzicht hebben op een spoedige reparatie.
HOE KAN DIT?