Beantwoord
Kabel op 20 cm diep en 5,5 meter verwijderd van waar hij hoort te liggen
Met inplanten met schop door KPN kabel gegaan waar hij niet had mogen liggen. Voor een verbouwing anderhalf jaar geleden via de Klic van het Kadaster gekeken waar leidingen liggen voor de bouwers. Ik heb geplant 5,5 meter van waar de KPN leiding volgens henzelf en doorgegeven aan de Klic had mógen liggen. Op een diepte van 20 cm! ( exact gemeten) daarom zomaar doorgestoken. Gisteren fantastische KPN monteur langs gehad( provisorisch kabel weer aangesloten) die stelde dat de kabel hier absoluut niet had mogen liggen en natuurlijk niet op 20 cm. Dinsdag a.s. komt de grondploeg om een definitieve mof te maken. Beste KPN kan ik aannemen dat dit voor jullie rekening komt want anders kun je in geen enkele voortuin meer een plant meer zetten zonder eventueel op hele grote schade te komen. Leuk voor TV-item trouwens! Graag uw reactie
Beste antwoord door Erwin van KPN
Dank voor de gegevens! Ik heb de bon bekeken en de monteur heeft heel duidelijk beschreven dat de kabel niet diep genoeg ingegraven was. Ik kan niet anders concluderen dan dat er geen kosten zullen worden doorberekend naar jou.
Mocht hier wel een staartje aan zitten ( wat ik me niet kan voorstellen), laat mij dat dan weten en dan ga ik het alsnog voor je rechtzetten.
Bekijk origineelMocht hier wel een staartje aan zitten ( wat ik me niet kan voorstellen), laat mij dat dan weten en dan ga ik het alsnog voor je rechtzetten.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.