Vraag

Klacht over afhandeling klacht KPN

  • 18 December 2019
  • 11 reacties
  • 137 keer bekeken

Hoe bestaat het allemaal???? Niets werkt bij kpn zoals het hoort. Ben al maanden, en over 7 kanalen, bezig een fatsoenlijk werkend netwerk te krijgen na een storing bij KPN. Meneer *** werkt hieraan, maar geeft na maanden door dat hij maar op beperkte tijden werkt.Bij bellen: 3 minuten wachttijd, na 20 minuten nog niet doorgeschakeld ondanks een speciale code. Werkt " geweldig " binnen ons bedrijf Aan mijn hoela: jij bent groot en ik ben klein!!!!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt en naam collega verwijderd i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @marijkesnel, welkom! Wat ontzettend jammer om te lezen dat deze situatie jou zoveel tijd en moeite moet kosten. Alhoewel ik betwijfel dat het handig is om nu een 8e kanaal te kiezen, wil ik wel graag kijken of ik iets voor je kan betekenen. Zou je willen specificeren wat er aan de hand is en je forumprofiel willen updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als het om mobiel gaat, ook graag je 06-nummer. 

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik zie dat we inderdaad de klacht in behandeling hebben genomen, maar dat deze gesloten is omdat je niet meer gereageerd hebt. Als je steeds zo lang moet wachten, kan ik me ook voorstellen dat je daar geen zin in hebt. Verder zie ik dat je nog een factuur naar ons toe zou sturen, klopt dat? Ik stuur je in een privébericht het e-mailadres waar dat naar toe mag. Ik ga er vanuit dat mijn collega het dan verder oppakt. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @marijkesnel, heb je al iets van mijn collega's gehoord? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?

Deze factuur kan ik op dit moment nog steeds niet doorsturen, maar waarom is deze zo belangrijk dat kpn mijn klacht met zeker 50 kopieën van mijn en jullie correspondentie c.q. handelwijze niet fatsoenlijk afgehandeld zou kunnen worden

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik had in mijn privébericht aangegeven dat ik zou mailen naar de betreffende afdeling met de vraag om contact met jou op te nemen betreffende deze situatie. Vandaar nu de vraag of je al iets gehoord hebt van mijn collega's. Zo niet, dan ga ik er opnieuw achteraan. Voor wat betreft de factuur: ik kan me goed voorstellen dat mijn collega's deze zouden willen om er zeker van te zijn dat de kosten die wij vergoeden ook daadwerkelijk gemaakt zijn. Ik ben echter niet volledig op de hoogte van de precieze situatie. 

Nee, beste Marcia, ik heb nog steeds niets gehoord van wie dan ook. Alleen al het feit dat ik nu al maanden bezig ben om de problemen, die KPN aangericht heeft met zijn storingen, op te lossen en daar minimaal een excuus voor had verwacht word ik zo ongeveer neergezet als een “oplichter “ Ik kan op dit moment niet aan mijn administratie van de afgelopen maanden, die liggen in een container opgeslagen omdat onze accountant aan het verhuizen is.  De 1e rekening is contant betaald, de 2e per bank. Ik krijg de betreffende persoon ook niet te pakken, dus dat krijg ik er nog eens gratis bij. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Heel erg vervelend.. Ik ga er opnieuw voor je achteraan!

Mooi he, ik ben maar een eenling die tegen kpn moet opboksen: sancho pancho . 300 anderen kunnen zich samen pakken en procederen. Binnenkort vertrek ik hier en dan is het dag tegen het " grootse " KPN.

 

Reputatie 7
Badge +30

Of je nu weggaat of niet, je moet gewoon een reactie krijgen op je klacht. Ik vind het heel erg vervelend dat je niets meer gehoord hebt, maar ik laat me niet zo snel uit het veld slaan en heb opnieuw een klacht voor je aangemaakt. 

Marcia, bedankt voor al jouw moeite. Zojuist is mijn telefoon 2x overgegaan en er werd weer opgelegd. Heb zelf meteen teruggebeld en ja hoor: " wij hebben u gebeld en zullen het nog een keer proberen " zo vermeld het bandje en dit verhaal hebben wij al tig keren gehoord, men zal het uitzoeken en dan hoor je vervolgens niets meer. Ik heb het wel gehad en geen tijd meer hier nog verdere energie in te steken. Ben net thuis van chemo en moet mijn energie nu op iets anders richten. Bedankt nogmaals

Reputatie 7
Badge +30

Geen enkel probleem, Marijke. Heel veel sterkte toegewenst!