Skip to main content
Beantwoord

Kosten voor het bellen tijdens een storing?

  • 15 maart 2019
  • 8 reacties
  • 391 keer bekeken

Op 20-2 geen internet. Kon 21 minuten aan de telf waar ik nu een flinke prijs voor moet betalen. Verder in de straat was de kabel door. Stond niet vermeld op de site en kon de telf ook niet zien. Nu krijg ik een rekening van 21 euro !!! Voor dit gesprek......dit kan niet waar zijn! Als je de KPN belt dan gaat er een rekening lopen waar je van schrikt! Onterecht !!

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door RBxx

KPN is telefonisch bereikbaar via 0800 - 0402 en dat is helemaal gratis.

Wellicht bent u (via Google? ) terechtgekomen bij een nummerinformatie dienst zoals 1888.

Dat is zeker NIET gratis: Het opvragen van een telefoonnummer bij 1888 Nummerinformatie kost 100 cent per minuut (plus uw gebruikelijke belkosten). Dit tarief geldt ook als je je laat doorverbinden en vervolgens voor de gehele gespreksduur.

Kijk op deze pagina voor alle contact mogelijkheden van KPN: Klantenservice & Contact
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
  • Superuser
  • 17864 reacties
  • Antwoord
  • 15 maart 2019
KPN is telefonisch bereikbaar via 0800 - 0402 en dat is helemaal gratis.

Wellicht bent u (via Google? ) terechtgekomen bij een nummerinformatie dienst zoals 1888.

Dat is zeker NIET gratis: Het opvragen van een telefoonnummer bij 1888 Nummerinformatie kost 100 cent per minuut (plus uw gebruikelijke belkosten). Dit tarief geldt ook als je je laat doorverbinden en vervolgens voor de gehele gespreksduur.

Kijk op deze pagina voor alle contact mogelijkheden van KPN: Klantenservice & Contact

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23840 reacties
  • 17 maart 2019
Hi M, welkom hier. Ik vermoed net als RBxx dat je met een heel ander nummer hebt gebeld dat jou door heeft verbonden. Ons nummer is zoals hierboven vermeld altijd gratis, wij brengen nooit kosten in rekening en verdienen hier ook niets aan. Welk nummer zie jij op je factuur staan?

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 17 maart 2019
Ik begrijp het wat u bedoelt. Het nummer wat vermeld staat is 1840. Erg jammer dit maar is niet anders. Wel een erg duur gesprek 😩

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23840 reacties
  • 17 maart 2019
Voor de meelezers: M privé ook gesproken en uitgelegd dat dit een nummer is dat buiten KPN opereert, alles lijkt nu duidelijk te zijn.

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 17 maart 2019
Dank voor het gesprek.

  • 6065 reacties
  • 17 maart 2019
Onlangs werd ik gebeld door een kennis, in de display stond een opvallend nummer, ik weet niet meer wat, maar niet zijn eigen nummer iig.
Ik vroeg dus naar de reden van dit vreemde nummer : "ik was je nummer kwijt dus ik heb het opgevraagd".
Waarop ik hem dus direct teruggebeld hebt, wegens het voorgaande.

Ik zie het nummer en trek mijn conclusie . . . .

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 17 maart 2019


Alle nummers beginnend met 18 staan hier geblokkeerd.
Overigens is KPN wettelijk verplicht om, voor de vaste telefoon, nummers te blokkeren als de klant daar om vraagt. Als jij voor jouw vaste telefoonaansluiting dus vraagt om alle 18** nummers te blokkeren dan moet KPN dat voor je regelen.


Bron.

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 18 maart 2019
Bedankt voor de tip!