Op 20-2 geen internet. Kon 21 minuten aan de telf waar ik nu een flinke prijs voor moet betalen. Verder in de straat was de kabel door. Stond niet vermeld op de site en kon de telf ook niet zien. Nu krijg ik een rekening van 21 euro !!! Voor dit gesprek......dit kan niet waar zijn! Als je de KPN belt dan gaat er een rekening lopen waar je van schrikt! Onterecht !!
*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Beantwoord
Kosten voor het bellen tijdens een storing?
Beste antwoord door RBxx
KPN is telefonisch bereikbaar via 0800 - 0402 en dat is helemaal gratis.
Wellicht bent u (via Google? ) terechtgekomen bij een nummerinformatie dienst zoals 1888.
Dat is zeker NIET gratis: Het opvragen van een telefoonnummer bij 1888 Nummerinformatie kost 100 cent per minuut (plus uw gebruikelijke belkosten). Dit tarief geldt ook als je je laat doorverbinden en vervolgens voor de gehele gespreksduur.
Kijk op deze pagina voor alle contact mogelijkheden van KPN: Klantenservice & Contact
Bekijk origineelWellicht bent u (via Google? ) terechtgekomen bij een nummerinformatie dienst zoals 1888.
Dat is zeker NIET gratis: Het opvragen van een telefoonnummer bij 1888 Nummerinformatie kost 100 cent per minuut (plus uw gebruikelijke belkosten). Dit tarief geldt ook als je je laat doorverbinden en vervolgens voor de gehele gespreksduur.
Kijk op deze pagina voor alle contact mogelijkheden van KPN: Klantenservice & Contact
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.