kpn compleet je gelooft het niet

  • 4 June 2020
  • 5 reacties
  • 96 keer bekeken

Wat een (...) provider. Zijn al 3 maanden na verhuizing bezig om een aansluiting KPN compleet te krijgen. We hadden al een abonnement. Wel betalen wel iedere maand de abonementskosten. Gouden bergen worden beloofd maar het is van het kastje naar de muur. De bel uren heb bijgehouden. Meer dan 100 uur aan de telefoon gehangen. Vandaag 4 juni zou de monteur komen tussen 8 en 10 uur. Met een Coronasmoes werd er afgebeld. Ik zou teruggebeld worden. Nee hoor niets meer gehoord! Ik hoefde geen spullen te bestellen want die zou de monteur meebrengen. Maar zoals gezegd geen monteur. De grootste provider van Nederland in kletsen, liegen en beloven. Dit om trots op te zijn. Ook op zoek naar een betrouwbare provider neem dan  een ander KPN,  (...)  past beter. Niek

 

*Admin: bericht aangepast vanwege taalgebruik


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Niek71 Welkom op het forum. Wat vervelend dat je al zo lang wacht op een werkende aansluiting. Ik heb de gegevens er even bij gepakt en zie dat dit in eerste instantie te maken had met het naar binnen brengen van de glasvezelaansluiting. Dit wordt gedaan door KPN NetwerkNL, nu zie ik dat dit ondertussen voor elkaar is. Ook lees ik dat het modem zou werken maar dat televisie en telefonie met specifieke kabels in de woning aangesloten moeten worden? Ik zie ook dat de zaak nog loopt via onze Backoffice. Mijn collega's zullen dan ook nog contact opnemen. 

Voor de gereedmelding zijn er afspraken gemaakt waar nog niet moeite genomen werd om ze af te zeggen.

In februari heb ik de eerste afspraak gemaakt voor 10 april. Vanaf die tijd is het huilen met de pet op,

Na de gereedmelding door KPN NetwerkNL.nu heb weer diverse keren gebeld.

3 Collega's beloofden met de hand op hun hart dat ik terug gebeld zou worden. Tot op heden heeft er niemand gebeld.

Mijn teller qua uren dat ik hierover met KPN aan de telefoon gezeten heb staat,, schrik niet, op 127 uur. 

Mijn laatste vraag was om me het installatiepakket maar op te sturen dan ga ik het zelf proberen. Dit kost me minimaal € 75,--. Maar dat lukt ook niet. Jullie college moest e.e.a. uitzoeken en zou me terugbellen. Dat was afgelopen maandag.

Ze moet nog steeds bellen.

groet

Niek Gorris

Een teleurgestelde klant van KPN compleet. Die trouw zijn abonnement betaald, maar niet geleverd krijgt voor betaald wordt.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Niek71 Ik ga voor je uitzoeken of er nog iets is dat ik kan doen om het proces te versnellen. Ik heb al een bericht naar de backoffice gestuurd met het verzoek contact op te nemen. Al kan ik mij voorstellen dat je hier nu minder vertrouwen in hebt. Ik zal de situatie ook zelf in de gaten houden en mocht ik eerder meer informatie ontvangen dan zal ik dit hier delen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Niek71 Zo te zien zijn er een aantal ontwikkelingen geweest, ik zie bijvoorbeeld dat er een verzoek voor het versturen van een interactieve tv ontvanger bij onze logistieke afdeling is ingediend. Werken de diensten ondertussen en is ook de tv ontvanger al binnen? 

Reputatie 7
Badge +15

@Niek71 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!