Vraag

KPN over naar T-mobile

  • 26 January 2021
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Goedendag,

ik ben zojuist gebeld via ‘Regionaal Adviespunt” en zij vertellen mij dat mijn aansluiting bij KPN wordt omgezet per 1 maart naar T-Mobile.

Ging op een redelijk agrresieve manier.

Apart is wel dat ze mijn gegevens ed hebben, dus ik heb nu een mail ontvangen met daarin een ‘offerte’ om over te Stappen naar T-Mobile..

Vraag: 1)klopt het uberhaupt dat mijn abb. over gaat naar T-mobie en 2)  bent u op de hoogte van deze manier van aanpak door  “regional adviespunt’?

Met vriendelijke groet  en bedankt voor uw hulp/antwoord in deze.

Erik


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +12

Er gaat helemaal niets over van KPN naar T-Mobile. Dat zijn twee verschillende bedrijven en concurrenten van elkaar. Ik vermoed een agressieve verkoopmethode om je van KPN over te laten stappen naar T-Mobile. Is het een offerte? Of een bevestiging waar je 14 dagen bedenktijd hebt?

Hallo @erikgrak KPN heeft helemaal niets met T-Mobile, zijn concurrenten van elkaar. Het kan hoogstens zijn dat T-Mobile capaciteit huurt bij KPN en zijn dus zelf klant bij KPN.

Je zou voor alle zekerheid de mail als bijlage naar abuse@kpn.com kunnen sturen ter beoordeling.

Succes.