Vraag

kpn veilig

  • 26 November 2020
  • 2 reacties
  • 14 keer bekeken

Goedemorgen.

Ik heb sinds dinsdag kpn hussel 200 mb abonnement. Nu wil ik mijn laptop beveiligen, maar ik krijg de volgende melding:

Ik heb dinsdag mijn kpn product gekoppeld. Er is al een dag overheen.

Waarom lukt het nog steeds niet?

Bedankt.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Is het inmiddels al gelukt @Huso27? Is je internet abonnement gekoppeld aan je KPN ID en heb je KPN Veilig kunnen installeren? Kun je, mocht het nog niet werken, een foto/screenshot sturen van je gekoppelde diensten in je KPN ID? Let er even op dat je jouw persoonlijke gegevens even onzichtbaar maakt. 

Kun je verder KPN Veilig wel op een ander apparaat (je mobiel bijvoorbeeld) installeren? Of krijg je dan dezelfde melding?  

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Zo niet, dan hoor ik graag weer van je.