Beantwoord

Levering apparatuur niet volledig

  • 25 January 2019
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

ik heb een alles in een pakket besteld bij KPN. Post.nl heeft de tv-ontvanger vandaag geleverd, maar geen experiabox.
Uit de levering kan ik niet halen wat ik geleverd krijg. gaat er wat fout?

hofzanger
icon

Beste antwoord door huistijger 26 January 2019, 07:25

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @hofzanger
Het snelste kun je even bellen met 0800 0402
Of chatten via de website

Je kunt ook wachten tot webcare dit binnenkort overneemt, maar die moet dan wel weten wie je bent.
Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier, wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.
Ik heb gebeld met 0800-0402. Mijn vermoeden was juist. Doordat ik een oud internetabonnement en modem heb (Speedtouch) is dit blijkbaar over het hoofd gezien. Ik krijg een Experiabox toegestuurd..
Dank voor jullie reacties.

Reageer