Beantwoord

Melding: 'Your broadband physical link is down'

  • 24 January 2019
  • 6 reacties
  • 1193 keer bekeken

Goedemorgen, Ik krijg telkens dit bericht op mijn scherm “Your broadband physical link is down” als ik de TV aanzet of internet wil gebruiken. Een herstart met 10 seconden pauze en herstellen werken beide niet. Kunt u dit even nakijken aub?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Nitins 26 January 2019, 15:44

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@Nitins Ik kijk dat heel graag voor je na, maar dan heb ik wel je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
@Bart_ dag Bart, de gegevens zijn zojuist bijgewerkt. Bvd!
Reputatie 7
Badge +20
@Nitins Zoals net besproken. Ik zag direct dat er een probleem is, waarvoor we een monteur moeten inschakelen. Deze komt morgen bij je langs! Ik hoor natuurlijk graag hoe het is afgelopen.
Dag @Bart_, ik wacht als sinds gisteren 12.00 maar er is nog niemand langs geweest. Ook geen bericht of melding ontvangen. Na drie uur wachten heb ik opnieuw een afspraak gemaakt voor vandaag tussen 14.00 en 16.00. Het is inmiddels 14.45 en nog steeds geen monteur of een melding. Inmiddels de derde dag zonder internet of tv. Wat zijn mijn opties?
Het probleem is inmiddels opgelost door de kpn monteur. Snel en vriendelijk vandaag. Djw!
Reputatie 7
Badge +20
Dag @Nitins Heel fijn om te horen dat het inmiddels is opgelost. Ik vind het echter wel bijzonder dat de eerste afspraak niet is doorgegaan en dat je ook geen bericht hebt ontvangen. Mijn excuses daarvoor.

Reageer