Vraag

Mijn moeder heeft al 2 maanden geen KPN TV, internet en vaste telefoon

  • 18 September 2023
  • 5 reacties
  • 103 keer bekeken

Mijn moeder heeft al bijna 2!!!! Maanden geen TV internet en vaste telefoon. Wij, haar kinderen hebben al wel 25x gebeld met KPN maar daar zeggen ze telkens van geen storing af te weten… Het ligt aan een beschadiging van een kabel op de trottoir/oprit van het seniorencomplex. Dat zei een monteur van KPN die ff bij mijn moeder in de meterkast had gekeken. Ik zou binnen 5 werkdagen gebeld worden maar weer geen reactie van KPN. Vanochtend werd mijn moeder (bijna 87 jaar) gebeld en kreeg een vaag verhaal te horen. Ze heeft het 06 van mijn zus en broer gegeven maar ook daar geen reactie… Wij worden hier zo moe van van al die beloftes!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik zou vragen voor tijdelijk digitenne te laten leveren tot het probleem is opgelost, op deze manier kunt uw moeder toch tv kijken als noodoplossing. Voor iemand op die leeftijd is het zeer triest als ze geen. Tv heeft.

Reputatie 7
Badge +7

Ik zou vragen voor tijdelijk digitenne ??

Om vragen? Dat had door KPN toch al lang aangeboden moeten zijn? En hoe is de situatie voor de andere bewoners van het seniorencomplex? Dit klinkt als een collectief probleem. 

Dit hebben ze haar aangeboden maar hierdoor heeft ze (als ze het apparaatje buiten zet omdat het beeld blokjes vertoond) alleen npo1 npo2 rtl4 en omroep Brabant...

Reputatie 7
Badge +7

Dit hebben ze haar aangeboden maar hierdoor heeft ze (als ze het apparaatje buiten zet omdat het beeld blokjes vertoond) alleen npo1 npo2 rtl4 en omroep Brabant...

Dan moet de ontvanger niet correct geïnstalleerd zijn geweest. Digitenne geeft, mits correct aangesloten een veel ruimer zender aanbod: https://digitenne.kpn.com/informatie-en-installatie/

Neem aan dat dit ook geldt voor Digitenne verstrekt als noodvoorziening, correct me if i'm wrong.

Reputatie 7
Badge +18

Hi @Mykey63 en welkom op het forum! 

Wat ontzettend zuur dat je moeder al zo lang zonder diensten zit. 😔 Fijn dat ze een noodpakket heeft gekregen en ik hoop dat de tip van Berrie heeft geholpen om Digitenne goed te laten werken. 

Hoe staat de situatie er nu voor? Mocht je nog geen update hebben gehad en mocht het nog niet opgelost zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met de adresgegevens van je moeder? Dan kijk ik wat ik kan achterhalen!