Beantwoord

modem stuk experia v 8

  • 16 February 2020
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Mijn experia box knippert sinds vanmorgen iedere 2 seconden met alle lichtjes. 

 

Kunt u zo snel mogelijk  een nieuwe sturen?  

Ik heb nu geen tv ook en kan ook de gratis valentijnsfilms niet bekijken.. leuk kadootje 😔

Groeten Sandra

 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 16 February 2020, 12:06

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19

Heb je al geprobeerd het modem te resetten?https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm

Hallo joep, opnieuw opstarten (met tussenpoze) helpt niet.  Het resetten met een paperclip werkt ook niet.  Het powerlampje gaat niet branden.. en de knipper reactie vindt weer plaats(iedere 2 seconde alle lichtjes).. 

Dus er vindt ook geen herstart plaats. 

Als er gevraagd wordt om een diagnose te draaien geeft hij aan dat er geen gegevens gevonden konden worden. 

Badge +19

Dat klinkt niet best. Het snelste heb je een nieuwe als je belt met de klantenservice.  0800-0402 gratis. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zegt je: ik wil een medewerker spreken. 

Oké doe ik dat. Fijne dienst, joep

Reputatie 7
Badge +17

@SandravanOphem Welkom op ons KPN Forum! Goed dat je hier aan de bel trekt.
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice of kan ik je nog helpen? 
Vervelend dat de Experiabox aan het eind van zijn latijn is. Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan doen. Als dit zo is, wil je dan alvast je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +20

Dag @SandravanOphem Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er vanuit gaan dat je via de telefoon contact hebt gehad en dat je bent geholpen? Als we nog iets voor je kunnen doen lezen we het graag! 

Reageer