Beantwoord

nieuw modem

  • 23 January 2021
  • 5 reacties
  • 281 keer bekeken

hoe kom je in aanmerking als bestaande klant voor een nieuw zuiniger modem de box 12.

icon

Beste antwoord door RBxx 23 January 2021, 11:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @petervalk 

Als jouw huidige modem defect is of niet meer aan de hedendaagse eisen voldoet, dan krijg je een ander modem. Maar dat is niet ‘automatisch’ een KPN Box 12, er zijn nog meer gangbare modellen.

Ik heb een Experia 8 Box, wanneer wordt een upgrade naar nieuwe hardware door jullie uitgevoerd? I
k werk nu al het hele jaar thuis en heb een belabberde Wifi verbinding hier. Ik wil superwifi aanschaffen, maar het lijkt mij dat het modem inmiddels al aardig verouderd is. Hoe kom ik in aanmerking voor een upgrade? En een betere Wifi snelheid? Ik heb alle opties op jullie site al geprobeerd en geen verbetering helaas.

 

Hallo @Alain Raap , als de netvoeding van de V8 defect is krijg je een nieuw modem, want de netvoeding kan niet meer vervangen worden door KPN.:sunglasses:

@JanD dank voor je antwoord, of overstappen op een andere provider, krijg je ook een nieuw modem ;)

Ik wil niet weg bij KPN, maar wel een betere Wifi ontvangst voor wat ik voor mijn abonnement betaal. Als ik superwifi aanschaf wil ik wel zeker weten dat het goed werkt en ook de naam waarmaakt.

Hallo @Alain Raap even goed lezen wat ik schreef. 

Succes.

 

 

Â