Vraag

Nieuwe afspraak met de monteur

  • 28 January 2020
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Vorige week maandag 20-01-2020 ,is er een monteur geweest,hij kon niks doen ivm breuk in de kabel,volgende  dag weer iemand geweest,die heeft het verholpen. Ik zit nu te wachten dat de monteur komt,ik heb al een paar keer gebeld en ik zou terug gebeld worden,en ik heb een beetje haast Omdat mijn internet en tv a.s zaterdag afloopt 01-02-2020 . 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Middelburg Hoe is de stand van zaken op dit moment? Heb je al contact gehad? We kijken graag met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Middelburg Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Wellicht ben je via een andere weg al geholpen? Als ik nog iets voor je kan doen lees ik het graag. 

Reageer