Vraag

Nu een week zonder internet, noodpakket nog niet ontvangen

  • 7 September 2023
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Dag kpn, 

Ik ben erg benieuwd hoe het ervoor staat met ons noodpakket. 

We zitten nu een week zonder internet erg lastig als je vanuit huis werkt moet ik zeggen. 

Er zou een noodpakket aangemaakt worden maar we horen niets  ook krijgen we geen bevestigingsmail of wat dan ook.

Er is vorige week een monteur langs gekomen en deze constateerde dat er een kabelbreuk mogelijk is. 

Nu wachten op de dienst die de grond in kan kreeg ik te horen. Hier voor zal kpn contact met je opnemen om een afspraak in te plannen. Niet gebeurt. Na twee telefoontjes vanuit mij zijn we nog geen stap verder en zijn er inmiddels al twee noodpakketten aangemaakt. Wat erg raar lijkt te zijn omdat er toch te zien moet zijn dat er al een noodpakket was aangemaakt de eerste keer.

 

Vriendelijke groet,

Luuk


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @L_uk, welkom hier. 

Nog geen noodpakket ontvangen dus. Dat is wel zeer spijtig. Ik zie hier zo ook geen melding meer voor. 

Ik zie wel een overstap naar een andere provider staan. Hierdoor kan ik ook niet veel meer voor je doen. 

KPN Netwerk is aan zet, zij zijn verantwoordelijk voor het netwerk. Zij moeten de kabelbreuk oplossen. Hopelijk snel weer verbinding, dan wel bij ons of je nieuwe provider. 

Het vervelende is dat we van kastje naar de muur worden gestuurd. Jullie zijn niet eerlijk naar ons toe en inmiddels zijn we nog geen stap verder. Dus nog steeds zonder internet!

Schandalig hoe we geholpen worden nouja niet geholpen dus. 

Er worden noodpakketten beloofd die simpelweg helemaal niet zijn aangemaakt. 

En die breuk zit er nog steeds wie gaat dit oplossen dan?

Kpn net doet niks omdat zij aangeven dat kpn de eerste stap moet zetten. Kpn doet niks omdat zij aangeven dat kpn net de eerste stap moet zetten.

En ja we gaan over naar een andere provider. Jullie zitten deze maand af te wachten zodat het niet meer in jullie dienst valt. Veruit misselijk makend.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik begrijp heel goed dat je baalt. Het is geen fijne situatie. Ik zie dat je hier nog weer contact over hebt gehad zojuist. Eindelijk is wel het noodpakket onderweg. Al had deze al veel eerder moeten komen natuurlijk. Helemaal met je eens. Excuses hiervoor. Hoop wel dat je hier de laatste week mee uit kan zitten. 

Mocht je nog vragen hier over hebben, dan hoor ik dat graag.