Beantwoord

Omzetting naar glasvezel: wanneer gaat dit in?

  • 14 June 2020
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Goedendag,

 

Vanmiddag mijn abonnement omgezet naar glasvezel. Nu een paar uur geleden. Wanneer is dit werkende?

 

Mvg

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 22 June 2020, 13:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Er bestaan geen abonnementen speciaal voor glasvezel. Heeft u misschien verlengt naar een Hussel abonnement? Bent u al aangesloten op glasvezel? 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Alwinzwolle, welkom hier. 

Ik begrijp dat je overgaat op glasvezel. Alleen nu wil je graag weten wanneer dat het geval is. In ieder geval als je over komt van koper dan moet de glasvezelkabel naar binnen gebracht worden. Dus aangesloten worden in jouw huis. Dit worst door een monteur gedaan. Is hij al geweest? Dan komt er een installatiemonteur van ons om het NT op de glasvezelaansluiting te plaatsen zodat jij gebruik kan maken van de glasvezelverbinding. 

Ik wil anders nog graag eens meekijken naar de datum waarop de glasvezelaansluiting beschikbaar is. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat het allemaal duidelijk is. Ik heb namelijk niets meer van je gehoord.