Vraag

Onterechte kosten monteur

  • 13 December 2020
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik heb een vraag over de kosten van de monteur. Omdat er bij mijn ouders heel snel na de installatie door de monteur iets niet goed werkte. is toegezegd dat de monteur de 2e gratis zou langskomen. Nu hebben zij op 1 december toch een factuur ontvangen voor 50 euro monteurskosten. Kunnen jullie dat herstellen?

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @ConnieP!

Wat fijn dat je jouw ouders hier bij helpt! :blush:  Je kunt hier het beste even over bellen met onze klantenservice via 0800 0402, dan kan er meteen meegekeken worden. Of zijn de gegevens die in jouw profiel staan de gegevens van jouw ouders? Dan kan ik ook een kijkje nemen.

Hoi Jose, 
 

De gegevens in mijn profiel zijn inderdaad die van mijn ouders!

 

groeten
Connie

Reputatie 7
Badge +10

Hey @ConnieP,

Ah top, ik ben gelijk even gaan kijken en zie een notitie van een collega terug waarin wordt aangegeven dat het aansturen van een gratis monteur niet meer mogelijk was, dus als er kosten in rekening zouden worden gebracht dit vergoed moest worden. Dat heb ik bij deze geregeld voor je ouders. Dit zal op de eerstvolgende factuur of de factuur daarna verrekend worden.

Ik wens jou en je ouders alvast fijne feestdagen, stay safe! :christmas_tree: