Beantwoord

PrettigBesparen

  • 2 January 2019
  • 1 reactie
  • 474 keer bekeken

Wij zijn benaderd door PrettigBesparen die namens de KPN korting geeft op het KPN abonnement. Van de eventuele korting mogen zij 36% inhouden voor hun zelf. Is het juist dat zij namens de KPN handelen en is korting, voor vaste klanten, alleen mogelijk via een dergelijke instantie?

Wij zijn zeer benieuwd naar uw reactie!
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 2 January 2019, 18:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Beste AdriJP, welkom! Ik had eerlijk gezegd nog niet eerder van ze gehoord. Voor zover ik het kan zien, bemiddelen zij tussen bedrijven en jou om een korting te regelen. Bij ons mag verlengen alleen de contractant doen en onze vaste diensten worden normaliter niet verlengd. Mocht je wel iets van korting kunnen krijgen bij het aangaan van een nieuw abonnement, dan zie je dat in je MijnKPN account terug. Let er wel op dat onze huidige abonnementen inhoudelijk iets anders in elkaar steken dan onze oude abonnementen.

Lang verhaal kort: ze handelen niet namens KPN. Ze zijn een eigen bedrijf die verschillende dienstverlenende bedrijven benaderen, zoals ik het zo op hun website lees. Mocht je nog vragen hebben, laat je het me dan weten?