Beantwoord

Router blockt één specifieke website

  • 3 April 2021
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

Hallo,

Op dit moment kan ik via mijn KPN router (bekabeld en draadloos) één bepaalde internetsite niet bezoeken (https://www.majesticsoftware.net). Ik heb al geprobeerd om hem te bezoeken via mijn mobiele internet hotspot die ik heb van een andere provider en dat lukt prima.

Op de KPN router (Experia Box V10) staan verder geen URL-blokkeringen aan of zo, en ik heb hem ook al gereset, maar zonder resultaat. Ik vraag me af wat ik nog kan doen want deze site wordt door een app die ik heb geinstalleerd “onderwater” gebruikt en die is nu niet te gebruiken?

 

Groeten,

Bjorn   

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 4 April 2021, 18:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @BjornPeijnenburg, leuk dat je ons hebt gevonden! Lastig dat je één specifieke website niet kunt benaderen. Je geeft aan de Experia Box al eens gereset te hebben, zonder succes. Vaak is het zo dat wanneer je één specifieke website niet kunt benaderen, dat de host van deze website jouw IP-adres geblokkeerd heeft. Ik zou je daarom willen adviseren om met de host van www.majesticsoftware.net contact op te nemen. Zij kunnen voor je controleren of jouw IP-adres geblokkeerd is en, indien nodig, de blokkade opheffen.

Reputatie 7

Ik kan hem prima bereiken via onze KPN aansluiting.