Skip to main content
Beantwoord

Snel internet 100/100 stopzetten in Mijn KPN

  • 3 maart 2019
  • 5 reacties
  • 162 keer bekeken

Ik wil de optie 'snel internet 100/100' schrappen. Dit lukt me niet via de mijn KPN app en niet via mijn KPN via internet.
Zie de optie wel staan maar kan hem niet selecteren om te verwijderen. Wil mijn pakket dus niet wijzigen, alleen een optie verwijderen.
Hof moet dat dan wel?

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Als je in Mijn KPN kiest voor "Thuis" en daarna op "Extra opties wijzigen of toevoegen", krijg je de mogelijkheid om extra pakketten te verwijderen. Zie afbeelding hieronder.


Hier kan je de optie "100/100 Mbit/s" pakket verwijderen.


Heb je het op deze manier geprobeerd? Zou je dit eerst zelf willen proberen? Mocht dit niet lukken dan hoor ik het graag van je. Ik zal het pakket dan voor je verwijderen.
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Hoi Ruud. Wat vreemd dat je in Mijn KPN niet de mogelijkheid krijgt om 'Sneller Internet 100/100' te verwijderen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan zal ik proberen om dit pakket voor jou te verwijderen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

  • Topper
  • 3 maart 2019
Heb de gegevens ingevuld.
Leuk natuurlijk als het nu verwijderd wordt, maar ik ben ook wel benieuwd hoe het komt dat ik het niet zelf kan verwijderen

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Als je in Mijn KPN kiest voor "Thuis" en daarna op "Extra opties wijzigen of toevoegen", krijg je de mogelijkheid om extra pakketten te verwijderen. Zie afbeelding hieronder.


Hier kan je de optie "100/100 Mbit/s" pakket verwijderen.


Heb je het op deze manier geprobeerd? Zou je dit eerst zelf willen proberen? Mocht dit niet lukken dan hoor ik het graag van je. Ik zal het pakket dan voor je verwijderen.

  • Topper
  • 5 maart 2019
Ik zag nu inderdaad de keuze opties wijzigen, en ik heb het kunnen verwijderen. Eerder kon ik alleen een heel pakket verwijderen, niet een.optie.
Bedankt voor de info/hulp.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Wat goed om te lezen dat het toch nog gelukt is om het te verwijderen. Mocht je onze hulp nog eens nodig hebben, dan horen we dat graag van je!