Beantwoord

Storing glasvezel

  • 15 February 2020
  • 4 reacties
  • 93 keer bekeken

Kan iemand mij vertellen binnen welke termijn een storing dient te worden opgelost. Vanaf vanmiddag al geen internet ed ivm storing van glasvezel, geen signaal door de kabel vanaf kpn leverpunt. Daar de service monteur niet na zaterdag 18.00 uur mag werken, wordt er pas maandag naar gekeken. Is dit normaal, zelfs meerdere buren hebben hetzelfde probleem. Hoor graag 

icon

Beste antwoord door marcel910 17 February 2020, 11:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Er staat geen termijn voor dat storingen worden opgelost. Als meerdere mensen in de omgeving een storing hebben dan is het vaak niet iets simpels. Hot er maar vast rekening mee dat het maandag niet opgelost is...

Reputatie 7
Badge +30

Beste @marcel910, welkom! Er is inderdaad geen termijn, maar het klopt wat er gezegd is: we kunnen in het weekend geen monteurs aansturen. Is er inmiddels wel een monteur aangevraagd voor je? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik kijk graag met je mee. 

Beste Marcia dank voor je reactie. Vanochtend is monteur geweest, blijkt dat er een breuk oid is vd glasvezel kabel, 10 adressen hebben er last van. Blijkt echter dat de monteur het nog niet heeft doorgemeld in jullie systeem, misschien wil jij eens checken. Bvd

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie inderdaad dat er iets met de glasvezel verbinding aan de hand is. We hebben KPN NetwerkNL aangestuurd. Zij moeten dit in orde gaan maken. Hopelijk gebeurt dat snel. We houden je daar natuurlijk van op de hoogte.Â