Vraag

Storing op storing en er komt geen reactie op mijn klacht

  • 15 December 2022
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Afgelopen maand heb ik 5 dagen zonder internet en WiFi gezeten, met 1 dag ook geen tv. Nu 3 weken later, hetzelfde probleem. 

Nu zal er voor de 2e keer een monteur komen. 

Na de 1e keer heb ik een klacht ingediend. Ik werd van het kastje naar de wel bekende muur gestuurd. 

Heb, letterlijk uren aan de telefoon gehangen. Kreeg foutieve informatie. Al de medewerkers die ik gesproken had, zei iets anders. Er werd beloofd dat ik terug gebeld zou worden, is niet gebeurd. 

Ik werd zelfs naar de winkel gestuurd om het product om te ruilen, puntje bij paaltje, wordt dit product nergens in de winkel afgegeven simpelweg omdat dit niet in de winkels ligt. Wederom foutief geïnformeerd. 

Na het indienen van de klacht, blijft de reactie uit. 

Daarnaast heb ik recht op een vergoeding. 

 

Nu 3 weken later, heb ik hetzelfde probleem. Wederom zal er een monteur komen. 

Wat is dit toch teleurstellend. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @s123343 en welkom hier op ons forum, al is de aanleiding natuurlijk iets om allesbehalve vrolijk van te worden :(

Wat is op dit moment de stand van zaken? Heeft de monteur het probleem weten te verhelpen en hoe is het sindsdien? En is er in de tussentijd misschien alsnog contact met je opgenomen inzake de klacht die je had ingediend? Daar waar mogelijk help ik je graag verder maar daarvoor moet ik eerst weten wat de huidige status is. Hoor dus graag weer van je en zie je bevindingen ook graag tegemoet!