Beantwoord

SuperWifi-punt boven blijft plotseling geel branden

  • 25 August 2021
  • 3 reacties
  • 4589 keer bekeken

Heb sinds enkele maanden Super Wifi en was er tot gisteren heel tevreden mee. Plotseling ging lampje van de super Wifi (boven) op geel   Mijn huis zit vol metaal in de vloeren, door Super wifi had ik echt een heel goede verbinding ook al zit ik op maximaal 26 Mbps download  ,   Ik heb alles al gereset vanaf het modem tot aan de versterkers en Super Wifi .  Als ik alle aangesloten hardware  uitzet blijft het lampje op de super Wifi geel, dus voor zover ik kan inschatten geen last van interferentie . iemand een idee wat de oorzaak kan zijn ?

icon

Beste antwoord door RBxx 25 August 2021, 11:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Cornelis_58 

Als het lichtje geel (oranje) wordt, dan duidt dat meestal op een slechte draadloze verbinding tussen twee KPN SuperWifi punten onderling. Mogelijk zijn de omstandigheden iets veranderd in je huis. Probeer door (iets) verplaatsen van de SuperWifi punt(en) weer een betere verbinding te krijgen.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Cornelis_58, welkom op ons forum!

RBxx heeft je al goede uitleg en advies gegeven! Heb je het verplaatsen van je SuperWifi al geprobeerd? Als je er meer over wilt lezen, hier lees je alles over de installatie en het gebruik van SuperWifi. Laat het gerust weten als je vragen hebt.

Herken dit verschijnsel sinds kort want óók geel licht - mooi weer -  dus gebruik van horren en vooral m'n rolhor- of schuifdeur genereert dit verschijnsel want e.e.a. is zeer fijnmazig en met geen gebruik van de schuifdeur geen probleem met punt erachter en dan óók geen probleem met 't andere punt, blijkbaar storing op 1 - punt geeft dat ook aan de andere…….