Vraag

Technische foutcode 52094

  • 7 October 2020
  • 7 reacties
  • 119 keer bekeken

hoe los ik dit op zo snel mogelijk?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@b261.c Welkom op het forum. Op welk moment krijg je deze foutcode en tijdens welke handeling? Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 

Reputatie 7
Badge +15

@b261.c Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Vandaag heb ik voor deze foutcode ook de klantenservice gebeld. Ik woon in het buiten gebied en vraag meestal via SMS een extra GB aan. Zowel de SMSjes als de app als de website kunnen mij niet aan m’n extra GB helpen terwijl ik hier gewoon voor betaal.

De klantenservice probeert heel vriendelijk te helpen maar ik begin te denken dat dit een technisch probleem is wat zij ook zelf niet kunnen oplossen.

Graag een technisch/IT persoon hier naar laten kijken. De mensen die met servers werken en het systeem hebben neer gezet moeten dit oplossen, anders ben ik na 3 maanden weer weg bij KPN. Spijtig.

Hier hetzelfde probleem sinds vanochtend.

Hier ook het zelfde probleem. Klanten service kan dit niet op lossen (3x gebeld) en ik kreeg als laatste een vreselijke zure man aan de telefoon. WANNEER WORDT DIT OPGELOST, KPN?

Als een langdurig technischprobleem klanten zoveel schade berokkent zal er ongetwijfeld een mooie schadevergoeding tegenover staan. Wat dat betreft heb ik alle vertrouwen in KPN.

Hier gaan we weer. Weer het zelfde probleem als 1 dag geleden. Weer die zelfde foutmelding. Wat gaat er allemaal mis KPN?Â