Beantwoord

traag internet

  • 16 January 2021
  • 5 reacties
  • 123 keer bekeken

Beste heer /mevrouw van KPN,

Ons internet is heel traag en wil graag hulp of een klacht geven. Ik heb een abonnement van 14 mbps en beneden op enkele meters afstand van de box is mijn wifi meestal rond de 4 mbps en boven bij mijn huisgenoot 2 mbps, na verschillende keren testen. Het is vervelend omdat het voor werk en studie belangrijk is om te kunnen videobellen. Ik heb al verschillende dingen gedaan in het service menu: resetten, instellingen controleren qua frequentie tov buren. 

Een extra box lijkt mij onzin, ik zou graag gewoon willen weten waar het bij mij aan ligt en het zou het gewoon moeten doen of vervangen worden liefst gezien we voor 14 mbps betalen. Wat kunt u voor mij betekenen?

Met vriendelijke groet,

Iris van W

icon

Beste antwoord door Nick83 17 January 2021, 11:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u op een bekabeld aangesloten pc of laptop meer snelheid? 

Beste Nick, Ik heb geen kabels. Alleen draadloos.

Reputatie 7
Badge +24

Beste Nick, Ik heb geen kabels. Alleen draadloos.

Dan zult u er goed aan doen om daar toch eens verandering in aan te brengen. Serieus gebruik maken van internet voor werk of studie, met veel videoconferencing en dergelijke doe je het best bekabeld. Wifi haperd altijd wel een keer en is bijna altijd aanmerkelijk trager. Voor een beetje facebooken en whatsappen geeft dat niet. Bij videobellen breekt je dat op. Bekabeld werken is de beste oplossing.

Wat zegt :

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

Inmiddels gebeld en een nieuwe modem ontvangen (ik had een 4,5 jaar oude), dit heeft voor mij gewerkt