Vraag

TV, Internet en Mobieloverstappen

  • 25 December 2019
  • 6 reacties
  • 52 keer bekeken

Momenteel hebben wij 2 Mobiele abonnementen van Vodafone gecombineerd met Ziggo en 2 mobiele abonnementen van Telfort.

Laatst is er contact geweest of wij de abonnementen van Telfort om wilde zetten naar KPN, maar daar hebben wij niets meer van gehoord.

Mijn vraag is nu, aks we alles omzetten naar KPN worden we daar dan beter of juist slechter van?

Door de verschillende combi's hebben we nu wel verschillende voordelen en ben benieuwd of we deze nog wel behouden bij overstappen.

Ik hoor het graag, alvast bedankt.

Groeten Chris


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Chris, welkom op het forum. 

Leuk dat je geïnteresseerd bent in een eventuele overstap naar KPN. Om het even goed te begrijpen, gaat het hier om een volledige overstap inclusief Ziggo en Vodafone?

Ik zal proberen om alles hier globaal op een rijtje te zetten. De combinatievoordelen zijn een korting van € 5.- op Spotify, Fox Sports, Pluspakket of Film 1 wanneer je dit bij ons afneemt in combinatie met een internet abonnement. Nieuwe klanten krijgen nu ook 6 maanden een korting, zie hier de opties voor een vast abonnement. Op alle mobiele nummers die je combineert krijg je € 5.- korting per nummer en kun je onderling gratis bellen en Mb's delen.  

De vraag is of het voor jou voordeliger is om van Telfort naar KPN over te stappen, dit hangt van je huidige abonnement af bij Telfort. Hier een overzicht van de abonnementen van KPN. 

Mijn advies is om even met ons te bellen, dan kan een collega dit voor je bekijken en vergelijken. Als je via 0800 0402 ‘nieuw abonnement’ inspreekt word je doorverbonden met de juiste collega. 

 

Beste Alex, 

 

Bedankt voor je reactie. 

Ik ga bellen. 

Met vriendelijke groet, 

Chris 

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u überhaupt een goede aansluiting voor KPN? Ligt er glasvezel?

Jazeker hebben wij glasvezel. 

Ik mag aannemen dat de juiste aansluiting aanwezig is. 

Huis is 2 jaar oud. 

Reputatie 7
Badge +24

Top!

Reputatie 7

Jazeker hebben wij glasvezel. 

Ik mag aannemen dat de juiste aansluiting aanwezig is. 

Is die glasvezel van KPNnetwerkNL?

Dat kan je op deze pagina voor jouw adres controleren.