Vraag

VPN werkt niet

  • 3 April 2020
  • 6 reacties
  • 56 keer bekeken

Hallo,
Gisteren op het bedrijf een nieuwe firewall geinstalleerd. Via externe ICT bedrijf alle instellingen gedaan om op de VPN te komen. Echter geen resultaat.
De vraag was om onderstaande instelling te plaatsen
VPN Passtrough
Ik kan ben zelf niet handig (aan/uit zetten computer ) lukt mij maar dan houdt het wel op.
Wie kan mij helpen?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Bent u de enige op het bedrijf die via een VPN werkt en een Experiabox heeft?

De Experiabox heeft die optie niet. 

Reputatie 7

Er is geen optie "VPN passthrough" op de Experia Box, VPN is sowieso mogelijk.

Welke Experia Box heb je?

Gebruik je een Windows 10 PC?

Zo ja, welke versie van Windows 10? (Pro / Home, 1809, 1903, 1909)

Welk type VPN wordt er gebruikt?

Nee,  er werken meerdere personen met VPN. weet alleen niet wie via KPN werkt.

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik zou zeggen: laat ze via teamviewer inloggen op uw pc. Dan kunnen ze het zelf instellen...

Reputatie 7
Badge +13

@Pasie  Welkom op het KPN Forum. Het gaat dus om gebruikers thuis die op een verbinding van KPN via een VPN moeten inloggen? Is het nog gelukt om daar een oplossing voor te vinden?

Reputatie 7
Badge +24

Je moet @Pasie noemen denk ik @Remco_ ...

Reageer