Sinds 1 maand glasvezel van KPN. Zoals te lezen is op dit forum is het geen echt succes voor sommigen,
Wij hebben last van:
- Wegvallende verbinding waardoor Modembox 12 stopt en probeert te herstarten.
Komt zeer regelmatig voor. Internet weg, wifi weg en ook Televiisie staat stil. - Beloofde snelheden worden nog niet voor 50% gehaald
- Wifi is zeer matig tot slecht qua bereik en snelheid.
Wifimanager doet het niet, en heeft ondanks allerlei manieren van proberen het nog nooit gedaan. Krijgt de bekende melding te zien: Oeps..
Dat is altijd na de vraag of we wifiversterkers gebruiken.
De opmerking dat men er direct mee aan de slag gaat, lijkt me een flagrante leugen gezien de diverse opmerkingen op het forum en ervaringen dat na 1 maand proberen het nog steeds niet werkt. - Telefonisch contact opnemen is ook al zo'n drama.
M.a.w. denken serieus na om overstap maar ongedaan te maken.