Vraag

Wifi

  • 12 March 2020
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik heb ergens gelezen dat je download snelheid bij alles in 1 pakket standaard 60mb per seconde kan zijn. maar die van mij is standaard op 10mb per seconde, ik wil graag weten hoe ik dit kan verbeteren of moet KPN hier zelf iets doen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Alai , die hoogste snelheid die jij noemt is een snelheid bekabeld gemeten met 1 computer aan het modem en alle overige (draadloze) apparatuur uit.

Heb jij ook bekabeld gemeten op de zojuist beschreven manier?

 

Reputatie 7
Badge +15

@Alai Welkom op het forum. Het klopt inderdaad dat je verschillende snelheden hebt binnen de pakketten van KPN. Welke je snelheid je haalt is afhankelijk van wat KPN op je adres kan leveren en welk pakket je hebt. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen, en mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik de gegevens er bij pakken en kijken hoe de snelheid op je adres en binnen je pakket is. 

Reputatie 7
Badge +15

@Alai Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!