Beantwoord

Wifi is veel slechter na superwifi reclame

  • 5 June 2020
  • 5 reacties
  • 198 keer bekeken

Hoi hoi 

 

Sinds de reclame is uitgekomen van superwifi. Is mijn wifi super slecht geworden. 

Voorheen overal bereik, tuin zolder boven bg, geen problemen en sinds de superwifi reclame, overal slecht bereik, al 4 x de test gedaan. 4x modem geüpdatet op afstand zeggen het test programma. 

En elke x blijft het slecht. En zegt het programma het zelfde en doet het zelfde. 

 

Maar geen verbetering, en dan zegt het programma je moet de nieuwe superwifi kopen dan heb je overal bereik. 

Maar verder geen uitleg waarom het in een keer slecht is en daar voor nooit. 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 15 June 2020, 10:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @JohnVer . Dat is wel een raar toeval.

Wat heb jij thuis staan? Alleen een experiabox of ook wifi versterkers? Wat voor type experiabox is het trouwens?

Wat is de uitkomst van de wifi manager? En wat voor snelheden haal je?

Hoi @Erwin_

 

Is een experia 8. 

Heb nooit geen problemen gehad met WiFi tot heden.

Snelheden weet ik zo even niet. Meen tussen de 12 en 27. Gemeten door het huis. Buiten nog achterwegen gelaten. 

Test komt uit nieuwe software maar dat blijft hij zeggen na 3 x testen. En uiteindelijk zegt deze dan die nieuwe wifi extenders kopen.vind ik de meest slecht oplossing! Mensen die klant zijn geen goed  wifi bereik meer hebben in huis is wel heel slecht, ze zouden die dingen gewoon moeten uitdelen om te zorgen dat alle klanten de WiFi hebben die ze beloven.

Denk dat het anders veel klanten gaat kosten. 

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Je betaalt je provider niet voor de WiFi @JohnVer . Gratis apparatuur uitleveren is leuk en aardig maar dat moet wel bekostigd worden. Dan zouden de prijzen van de abonnementen omhoog gaan en daar pas ik voor.

Hoi @JohnVer .  KPN probeert haar klanten van stabiele en snelle wifi te voorzien. 

Bij die wifi manager kun je je huis in 3 ruimtes verdelen.  Als de wifi op meerdere locaties onder de 30mbit blijft, kan het advies van de wifi manager zijn dat er 2 gratis wifi versterkers worden opgestuurd.

Deze moeten dan wel bedraad en op tactische plekken in het huis aangesloten worden: ( lees: zo dicht mogelijk bij de ruimtes waar de verbinding slecht is. Met een kabel)

Heb jij die mogelijkheid?

Dit zijn géén super wifi's maar ze zijn wel in staat om een goed, dekkend wifi netwerk te creëren mits goed aangesloten en geplaatst.

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.