Vraag

WiFi valt weg

  • 11 December 2020
  • 16 reacties
  • 82 keer bekeken

Dit probleem ervaar ik nu ook sinds een week. Ik heb 2 experia boxen: één op de begane grond en één bekabeld op de 1e verdieping. Elke dag lijkt de experia box op de 1e verdieping ineens uit te zijn. Dan zet ik hem uit en weer aan en dan doet hij het weer een dag. Komt dit probleem vaker voor?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Badge +19

2 experiaboxen??? Bedoel je experia wifi's?

Ja ik bedoel inderdaad 2 experia wifi's. 

Badge +19

:wink: welke experiabox heb je en zijn de versterkers allebei bekabeld?

Ik heb experia box v8 en de versterkers zijn allebei bekabeld. Het werkt nu bijna 2 jaar en sinds vorige week valt de experia wifi op de 1e verdieping ineens elke dag uit. 

Badge +19

Vreemd.  Wil je bij degene die niet werkt de resetknop indrukken tot ie opnieuw opstart. 

Heb ik ook al gedaan maar een tijd later valt hij weer uit

Badge +19

En hij is dan ook echt helemaal uit? Geen lampjes die branden?

Ja exact, geen enkel lampje brandt dan meer. Vandaag al 2x gebeurt.

Badge +19

Dan is ie stervende.  Een medewerker van kpn reageert doorgaans over een paar dagen. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 

Reputatie 2
Badge

Hoi @prinsjaco, Welkom op het forum. @Joep1965 heeft het goed ingeschat, het is een beetje druk hier waardoor het antwoord ff op zich heeft laten wachten maar ik ga graag voor je aan de slag. Om te checken of de wifi versterker defect is en om eventueel een nieuwe te kunnen versturen heb ik wel wat meer gegevens van je nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is. Ik hoor graag van je!

Ik heb gegevens ingevuld.

Ik heb ook nog een ander probleem sinds een paar dagen, namelijk dat wifi van 90 mbps teruggaat naar minder dan 10 mbps wanneer mijn tv ontvanger aanstaat. waarschijnlijk moet ik dit benoemen in een ander topic? Wel toevallig dat ik ineens deze problemen heb, hier vorige jaren nooit last van gehad.

Badge +19

Er zijn nogal wat problemen met de v8 dus gewoon wachten op @Rob Ik ga er van uit dat je een andere krijgt.

Reputatie 2
Badge

Hoi @prinsjaco@Joep1965 had het alweer goed ingeschat. :wink: Je ontvangt binnen enkele dagen een vervangend modem en Wifi Experia van me. De details heb je via een privé bericht van me ontvangen. Ik ga er vanuit dat je na het vervangen van de versterker en het modem geen problemen meer zal hebben. Laat je nog ff weten of dat zo is?  Groeten Rob

Bedankt! Ik ga het installeren en zal terugkoppelen of het werkt!

Ik heb alles ontvangen, geïnstalleerd en het werkt weer helemaal goed! Bedankt voor de services en de snelheid, ondanks de naderende feestdagen! groeten, Jaco