Beantwoord

WiFi verdwijnt steeds op mobiel

  • 13 June 2020
  • 9 reacties
  • 197 keer bekeken

Ik heb sinds kort een nieuwer experiabox en 2 superwifi punten. De eerste 4 dagen werkte dit op alledevices en op iedere plek prima tot vandaag.  Mijn telefoon raakt steeds mijn thuiswifi kwijt en ik krijg het er dan ook niet meer op.  Niet met  netwerk vergeten,  niet met herstarten.  Ik weet niet hoe ik het er weer makkelijk op krijg en vooral ik weet niet hoe het er gewoon op kan blijven.  Dit is waardeloos.  Iemand tips?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 22 June 2020, 10:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19

Is het nu nog alleen je mobiel? Of werkt er niets?

Alleen mijn mobiel. De rest werkt prima.

Badge +19

Wat raar.  Welke experiabox heb je en heb je de super wifi's al een keer gereset?

Reputatie 7
Badge +22

Alleen mijn mobiel. De rest werkt prima.

@Mieki als het alleen jou mobiel treft, dan kan er iets met jou mobiel iets zijn als de rest wel werkt. Welke merk en type mobiel heb je?

Mijn dochter is vandaag weggeweest en bij thuiskomst kan zij de wifi op haar iphone ook niet meer toevoegen (ik heb een samsung). Rare is dat we het eerder niet hebben gehad en dat we er ook niet allemaal last van hebben…..

 

Reputatie 7
Badge +24

Welke foutmelding krijgt u precies? Of is het netwerk niet te vinden?

Ik kreeg steeds dat er teveel op het ipadres is aangesloten (2 telefoons en een laptop) maar nu is er ook iets veranderd aan mijn lampje op de experia v10a box. Aan de zijkant hoort en wifi lampje blauw te zijn maar bij mij brand hij niet.  Mijn super Wi-Fi brander voorheen constant groen en knippert nu heel snel groen mijn wifi in die omgeving is duidelijk verminderd

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Mieki, als de SuperWiFi snel knippert, dan is deze de verbinding aan het opbouwen. Is dit inmiddels gelukt? Is de verbinding weer zoals normaal? Anders wil ik je aanraden de WiFi Tips door te nemen. Ik hoor graag of je daarmee de WiFi hebt kunnen verbeteren. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat het allemaal werkt.