Je mobiele contract en de aankoopbon van je mobiele toestel opvragen

  • 9 January 2024
  • 0 reacties
  • 135 keer bekeken
Je mobiele contract en de aankoopbon van je mobiele toestel opvragen
Reputatie 7
Badge +20

Ben je op zoek naar je contract of de aankoopbon van je mobiele telefoon? In dit artikel lees je hoe je dit opzoekt.

 

Contract en aankoopbon mobiele telefoon

Als je een mobiel abonnement bestelt bij KPN, krijg je een bevestiging van je bestelling per email. In deze bestelbevestiging vind je ook je contract. Heb je ook een mobiele telefoon besteld? Dan vind je in deze e-mail ook de aankoopbon van je toestel. Betaal je het toestel in delen, dan staat in de bevestiging ook een contract voor het toestelkrediet. Heb je deze email niet meer? Je leest hieronder de verschillende manieren waarop je ze kunt opzoeken.

 

Zoek je contract en aankoopbon op in ‘Mijn Bestelling’

Download je contract met aankoopbon van je toestel door deze stappen te volgen:

  • Ga naar https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/
  • Log in met het bestelnummer en de postcode
  • Klik op download beschikbaar om het contract te downloaden.
  • Goed om te weten: Je contracten zijn te downloaden tot en met 6 maanden na de ingangsdatum van je contract.
Je vindt je contract in Mijn Bestelling onder het kopje ‘contract’

 

Vraag je contracten en aankoopbon op via de klantsenservice

Lukt het niet via Mijn Bestelling? Je kunt ook een kopie contract of kopie aankoopbewijs opvragen via onze klantenservice. Je kunt hiervoor bellen met ons gratis nummer 0800 - 0402.

  • Alleen de contractant kan een kopie van het contract (met aankoopbon) opvragen
  • Een kopie van het contract is gratis
  • Het contract wordt verstuurd naar het contact e-mailadres
  • KPN heeft geen kopie van contracten die zijn afgesloten bij zakenpartners van KPN. De zakenpartner heeft hiervan zelf een administratie, verwijs de klant hiervoor naar de zakenpartner waar het abonnement is afgesloten

Bewaartermijn van contracten

  • De bewaartermijn van het contract van nieuwe abonnementen is 7 jaar.
  • De bewaartermijn van (toestel)kredietcontracten is 5 jaar.
  • De bewaartermijn van contracten bij een verlenging is 6 maanden.

Wil je oudere of meerdere contracten opvragen? Neem dan een kijkje in het volgende artikel:

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.