Kennisbank

MijnKPN app: Product ontkoppelen

  • 28 July 2022
  • 0 reacties
  • 1294 keer bekeken
MijnKPN app: Product ontkoppelen
Reputatie 7
Badge +17

Je kunt een abonnement loskoppelen van jouw KPN account. Bijvoorbeeld als je dit abonnement niet meer wilt zien of omdat deze aan een ander KPN account wilt koppelen. Lees hieronder hoe je jouw abonnement kunt ontkoppelen.

 

 

Producten ontkoppelen in de MijnKPN app

Je kunt jouw abonnement alleen loskoppelen van je KPN account via de MijnKPN app. Dit wordt ‘verbergen’ genoemd. Dat doe je zo:

 

Thuis abonnement ontkoppelen

1. Open de MijnKPN app en log in met jouw KPN account. Dit kan met jouw KPN wachtwoord, cijfercode, vingerafdruk of Face ID.

 

2. Ga onderin naar het tweede tabblad Producten, en kies daarna jouw Thuis abonnement.

3. Ga naar ‘Abonnement’ [groen].

4. Klik op ‘Dit abonnement verbergen’ [groen].

 

5. Bevestig jouw keuze door op ‘Abonnement verbergen’ te klikken.

 

Mobiel abonnement ontkoppelen

1. Open de MijnKPN app en log in met jouw KPN account. Dit kan met jouw KPN wachtwoord, cijfercode, vingerafdruk of Face ID.

 

2. Ga onderin naar het tweede tabblad Producten, en kies daarna het abonnement onder ‘Mobiel’.

3. Ga naar ‘Abonnement’ [groen].

4. Klik op ‘Dit abonnement verbergen’ [groen].

 

5. Bevestig jouw keuze door op ‘Abonnement verbergen’ te klikken.

 

Wil je een nieuw product koppelen? Volg dan de instructies in dit topic:


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.