Kennisbank

Kopie van een (oude) factuur opvragen

  • 19 December 2023
  • 0 reacties
  • 668 keer bekeken
Kopie van een (oude) factuur opvragen
Reputatie 7
Badge +19

Wil je je factuur controleren, of ben je voor je administratie op zoek naar oudere facturen? In dit artikel lees je hoe je je facturen zelf kunt opzoeken en meer informatie over de specificatie.

 

Facturen opzoeken in de MijnKPN app

In de MijnKPN app vind je al jouw facturen tot 20 maanden terug. Handig als je op zoek bent naar je facturen van het vorige jaar. We raden je aan om ze tijdig op te slaan: als deze termijn van 20 maanden verlopen is, zijn de facturen niet meer opvraagbaar.

Zo vind je je factuur:

  • Open de MijnKPN app
  • Kies bovenin het abonnement waarvan je je facturen wilt bekijken
  • Kies dan voor ‘Facturen bekijken’
  • Er verschijnt een lijstje facturen. De oudere facturen vind je onder het kopje ‘Toon meer’

 

Facturen opzoeken in MijnKPN via een internetbrowser

Het is ook mogelijk om je facturen via MijnKPN in een internetbrowser op te zoeken. Hier vind je de facturen tot 12 maanden terug. Ben je op zoek naar oudere facturen? Gebruik dan de MijnKPN app.

Zo vind je je factuur:

  • Log in op MijnKPN
  • Rechts zie je meteen een lijstje facturen
  • Op zoek naar de facturen van een ander abonnement? Klik dan bovenin op ‘Producten’ en kies vervolgens het abonnement waarvan je je facturen wilt zien

Facturen ouder dan 20 maanden

Facturen die ouder zijn dan 20 maanden staan niet meer in MijnKPN of de MijnKPN app. Deze kunnen we via het forum ook niet voor je opzoeken. Bewaar je facturen daarom goed en sla ze op tijd op. Toch op zoek naar oudere facturen? Vul dan dit formulier in.

 

Facturen opzoeken na een opzegging

Wil je je facturen opzoeken maar heb je je abonnement opgezegd? Zo gauw je abonnement is stopgezet, heb je geen toegang meer tot MijnKPN. Ons advies is natuurlijk om je facturen tijdig op te slaan. Heb je toch nog (oudere) facturen of je slotnota nodig, bel dan met onze klantenservice op 0800-0402.

 

Specificatie

Je vindt jouw gespecificeerde facturen in MijnKPN en de MijnKPN app. Goed om te weten: Op facturen die ouder zijn dan 6 maanden staat geen specificatie meer. Door de wetgeving rondom privacy (AVG) mogen wij deze informatie niet langer dan 6 maanden bewaren. Daarom zijn ze na verloop van die periode niet meer opvraagbaar, ook niet via het forum of onze klantenservice.

 

Meer lezen

Wil je meer weten over de MijnKPN app? Of heb je nog geen KPN account? Bekijk dan eens deze artikelen:

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.