Beantwoord

Geen korting door Hussel in plaats van Compleet

  • 15 november 2019
  • 2 reacties
  • 151 keer bekeken

Heb KPN gebeld en gevraagd of ik een eventueel aan te schaffen 3e mobiel abonnement kon afsluiten naast mijn al bestaande 2 abonnementen in dit derde abonnement ook in KPN Compleet kon onderbrengen teneinde de maandelijkse € 5,00 korting ook op dit abonnement te  krijgen.

Géén probleem. U moet dat wel in de gaten houden in mijn KPN en anders contact opnemen. In mijn KPN stond het aangeschafte 3e abonnement vermeld, echter zonder de beloofde € 5,00 korting.

heb via de chat contact gezocht en heb enige tijd contact met een vriendelijke dame die mij vertelde, dat het zgn Husselabonnement geen korting oplevert in de maandelijkse abonnementsprijs. De korting werd mij beloofd en zou geen probleem zijn. Husselen kan je indien je internet, T.v. Etc hebt van KPN maar dat heb ik niet.

frustrerend en waardeloos. Heb duidelijk een KPN medewerker gesproken die zelf geen idee had hoe KPN Compleet en het gehusseld in elkaar stak. 

Ben hier de dupe van. Bestelling kon eventueel wel binnen 14 dan geannuleerd worden . Dit wilde ik niet daar ik alles al geactiveerd had in de telefoon van mijn vrouw en geen zin meer had om alles terug te draaien en met weer een nieuw telefoonnummer opnieuw te beginnen nadat je al je contacten je eerdere nummerwijziging al had doorgegeven.

Mijn conclusie luidt, dat ik als gevolg van een totaal verkeerde voorlichting van een KPN medewerker in een te duur 2 jarig abonnement verstrikt ben geraakt. 
 

KPN de beste provider, October 2019. Ik een teleurgestelde klant die tot aan dit moment KPN altijd de betere provider heb gevonden.

Wat ik er verder mee moet weet ik niet. Doe maar net of het aan mij gelegen heeft en slik de extra kosten t .w. 24x € 5,- is € 120,00 gedurende de looptijd van het abonnement.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Huiler 16 november 2019, 11:43

Heb KPN gebeld en gevraagd of ik een eventueel aan te schaffen 3e mobiel abonnement kon afsluiten naast mijn al bestaande 2 abonnementen in dit derde abonnement ook in KPN Compleet kon onderbrengen teneinde de maandelijkse € 5,00 korting ook op dit abonnement te  krijgen.

Géén probleem. U moet dat wel in de gaten houden in mijn KPN en anders contact opnemen. In mijn KPN stond het aangeschafte 3e abonnement vermeld, echter zonder de beloofde € 5,00 korting.

heb via de chat contact gezocht en heb enige tijd contact met een vriendelijke dame die mij vertelde, dat het zgn Husselabonnement geen korting oplevert in de maandelijkse abonnementsprijs. De korting werd mij beloofd en zou geen probleem zijn. Husselen kan je indien je internet, T.v. Etc hebt van KPN maar dat heb ik niet.

frustrerend en waardeloos. Heb duidelijk een KPN medewerker gesproken die zelf geen idee had hoe KPN Compleet en het gehusseld in elkaar stak. 

Ben hier de dupe van. Bestelling kon eventueel wel binnen 14 dan geannuleerd worden . Dit wilde ik niet daar ik alles al geactiveerd had in de telefoon van mijn vrouw en geen zin meer had om alles terug te draaien en met weer een nieuw telefoonnummer opnieuw te beginnen nadat je al je contacten je eerdere nummerwijziging al had doorgegeven.

Mijn conclusie luidt, dat ik als gevolg van een totaal verkeerde voorlichting van een KPN medewerker in een te duur 2 jarig abonnement verstrikt ben geraakt. 
 

KPN de beste provider, October 2019. Ik een teleurgestelde klant die tot aan dit moment KPN altijd de betere provider heb gevonden.

Wat ik er verder mee moet weet ik niet. Doe maar net of het aan mij gelegen heeft en slik de extra kosten t .w. 24x € 5,- is € 120,00 gedurende de looptijd van het abonnement.

Zaterdag 16 november…..
heb het toch maar geannuleerd. Raakte toch een beetje gefrustreerd. Medewerker was vriendelijk en heeft me goed geholpen in tegenstelling tot de medewerker die echt niet wist wat ze deed toen ik om de mogelijkheden vroeg en een verkeerd, te duur abonnement toegestuurd kreeg.        Groeten!

Bekijk origineel

2 reacties

Heb KPN gebeld en gevraagd of ik een eventueel aan te schaffen 3e mobiel abonnement kon afsluiten naast mijn al bestaande 2 abonnementen in dit derde abonnement ook in KPN Compleet kon onderbrengen teneinde de maandelijkse € 5,00 korting ook op dit abonnement te  krijgen.

Géén probleem. U moet dat wel in de gaten houden in mijn KPN en anders contact opnemen. In mijn KPN stond het aangeschafte 3e abonnement vermeld, echter zonder de beloofde € 5,00 korting.

heb via de chat contact gezocht en heb enige tijd contact met een vriendelijke dame die mij vertelde, dat het zgn Husselabonnement geen korting oplevert in de maandelijkse abonnementsprijs. De korting werd mij beloofd en zou geen probleem zijn. Husselen kan je indien je internet, T.v. Etc hebt van KPN maar dat heb ik niet.

frustrerend en waardeloos. Heb duidelijk een KPN medewerker gesproken die zelf geen idee had hoe KPN Compleet en het gehusseld in elkaar stak. 

Ben hier de dupe van. Bestelling kon eventueel wel binnen 14 dan geannuleerd worden . Dit wilde ik niet daar ik alles al geactiveerd had in de telefoon van mijn vrouw en geen zin meer had om alles terug te draaien en met weer een nieuw telefoonnummer opnieuw te beginnen nadat je al je contacten je eerdere nummerwijziging al had doorgegeven.

Mijn conclusie luidt, dat ik als gevolg van een totaal verkeerde voorlichting van een KPN medewerker in een te duur 2 jarig abonnement verstrikt ben geraakt. 
 

KPN de beste provider, October 2019. Ik een teleurgestelde klant die tot aan dit moment KPN altijd de betere provider heb gevonden.

Wat ik er verder mee moet weet ik niet. Doe maar net of het aan mij gelegen heeft en slik de extra kosten t .w. 24x € 5,- is € 120,00 gedurende de looptijd van het abonnement.

Zaterdag 16 november…..
heb het toch maar geannuleerd. Raakte toch een beetje gefrustreerd. Medewerker was vriendelijk en heeft me goed geholpen in tegenstelling tot de medewerker die echt niet wist wat ze deed toen ik om de mogelijkheden vroeg en een verkeerd, te duur abonnement toegestuurd kreeg.        Groeten!

Reputatie 7
Badge +29

Beste @Huiler, welkom! Wat jammer om te lezen dat je zo slecht bent geïnformeerd, bij het aangaan van het abonnement. Dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling. Ik snap daarom heel goed dat je er voor gekozen hebt om het abonnement te annuleren en ben blij om te zien dat je toen wel kundig bent geholpen. Mochten we, nu of in de toekomst, nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Reageer