Beantwoord

Ik kan niet bij mijn entertainment, word steeds uitgelogd

  • 7 November 2023
  • 6 reacties
  • 106 keer bekeken

Zowel via mijnkpn in een browser, als via de app, kan ik geen entertainment aanpassen; ik word direct uitgelogd. Cache en cookies verwijderd, maar dit wil helaas ook niet helpen. Vandaag al gebeld en de medewerker klantenservice snapte na een tijdje dat ik mijn entertainment probeer aan te passen en gaf aan dat ik dat niet zelf kon doen omdat er nog geen andere entertainment was geactiveerd (?!l). Na dat ze Netflix voor mij heeft aangezet, blijkt het inlogprobleem zich nog steeds voor te doen. Én nog een probleem erbij omdat Netflix het niet blijkt te doen met extra leden in je huishouden dus ik wil het zsm gedeactiveerd hebben, want zo heb ik niks aan het abonnement Netflix via KPN.

Graag uw hulp, want het gaat van het kastje naar de muur steeds.

 

 

icon

Beste antwoord door Mtthijs 6 January 2024, 15:00

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Welkom op het forum Vanes! Dat is inderdaad een vreemd probleem. Het heeft in het verleden dus wel gewerkt? Je zou eventueel met een ander e-mailadres een nieuw KPN-ID kunnen aanmaken en jouw diensten dan op nieuw kunnen koppelen. Is dat wellicht een optie?

Hi, ik heb hetzelfde probleem. Ik heb ondertussen een nieuw e-mailadres en deze in Mijn KPN gewijzigd. Wanneer ik entertainment wil wijzigen voor mijn TV logt hij uit en wanneer ik entertainment wil wijzigen voor mijn mobiele abonnement gaat hij wel naar de entertainment pagina. Hoe kan dit worden opgelost?

Ik heb dit ook al een paar weken. Ik heb het met verschillende browsers geprobeerd, maar overal hetzelfde probleem:
 

De klantenservice heeft meer dan 15 minuten wachttijd dus is voorlopig nog geen optie

Reputatie 7
Badge +13

Wat jammer dat dit dan nog steeds speelt. Ik zou jullie dan toch moeten vragen om even te bellen met 0800-0402. Dan lopen mijn collega's dat voor je na!

Ik heb via 0800-0402 de aanpassingen laten doen die ik wilde doen. En nu kan ik wel weer op de entertainment pagina komen en wordt ik niet uitgelogd.

Reputatie 7
Badge +13

@Mtthijs Dat is fijn om te horen. Ik kan mijn vinger er niet op plaatsen wat dit dan geweest is. Mocht ik nog iets kunnen doen laat het dan weten!

Reageer