Skip to main content
Beantwoord

Ik kan niet meer inloggen

  • 19 februari 2019
  • 2 reacties
  • 463 keer bekeken

Wat er aan de hand is weet ik niet . Maar het is niet meer mogelijk dat ik kan inloggen op mijn KPN.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Goedemiddag @Frits van Embden. Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen op Mijn KPN. Wat krijg je precies te zien tijdens het inloggen? Heb je al geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te maken? Dit kun je doen op deze pagina. Mocht dit het probleem niet verhelpen dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld. Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Goedemiddag @Frits van Embden. Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen op Mijn KPN. Wat krijg je precies te zien tijdens het inloggen? Heb je al geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te maken? Dit kun je doen op deze pagina. Mocht dit het probleem niet verhelpen dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld. Ik hoor graag van je!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag van je!