Beantwoord

Jaar verbruik in een overzicht

  • 10 March 2019
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

Is er ergens een overzicht te vinden/in te zien, van het telefoon en dataverbruik van bijvoorbeeld een periode van een jaar ( of langer ). Dit zou makkelijk zijn als je een keuze moet maken bij een volgende periode. Als je telkens bij moet betalen omdat je de datalimit overschrijd is het duidelijk dat je meer data moet hebben bij je volgende abonnement maar als je telkens maar 1000 G gebruikt van de 5000 dan is dat nergens terug te vinden in één overzicht. Of wel en kijk ik er overheen/kan het nergens vinden.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 March 2019, 09:50

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Y Ddraig Goch. Welkom op het forum. Ik begrijp dat je graag een overzicht van het afgelopen jaar. Ik zal voor je uitzoeken wat er mogelijk is. Zou je je naam, postcode, huisnummer, mobielnummer(s) en klantnummer(s) willen achterlaten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Zo bedoelde ik het niet, het is niet persoonlijk maar algemeen bedoeld. Een abonnee bij u kan dat nergens terug vinden in de “mijn kpn”.
Reputatie 7
Badge +21
Helaas is er op dit moment in Mijn KPN geen overzicht te vinden van het verbruik van het afgelopen jaar. Ik vind het wel een goed idee. Het zou wel een mooie toevoeging zijn. Ik zal dit als intern als verbetervoorstel doorzetten. Wellicht wordt het in de toekomst toegevoegd. 🙂
👍goed bezig !

Reageer