Beantwoord

KPN ID verwijderen / sluiten

  • 11 February 2021
  • 5 reacties
  • 53 keer bekeken

Beste, graag wil ik mijn KPN ID en alles wat daarbij hoort verwijderd zien. Bij voorbaat dank. 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 16 February 2021, 13:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @verwijderen215, welkom op het forum!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Zou je daarbij het mailadres willen vermelden van het KPN ID dat je wilt verwijderen?
Heb je de producten ook al ontkoppeld via MijnKPN? Als je dit gedaan hebt zal je KPN ID na enkele maanden automatisch vervallen namelijk.

Hallo Thomas,

 

Dank voor je bericht, er zijn producten gekoppeld. Het geregistreerde mailadres heb ik toegevoegd op de profielpagina.

Reputatie 7
Badge +20

@verwijderen215 ik heb het verzoek ingediend. Je KPN ID wordt verwijderd!

Goedenavond,

 

Ik heb al sinds de zomer geen KPN/Telfort mobiel abonnement meer en zou daarom graag mijn KPN ID verwijderen. Bijzonder da dit geen aanvraag optie is in je account, maar blijkbaar via het forum gevraagd moet worden.

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +20

@KPN Verwijderen dit gebeurt automatisch na 6 maanden als er niks meer gekoppeld is aan je KPN ID. In sommige gevallen willen klanten hun gegevens zoals oude facturen nog terug kunnen zien of hier nog op het forum willen posten. :-) 
Ik heb het verzoek ingediend jouw KPN ID te laten verwijderen!