Beantwoord

Mijn KPN

  • 26 February 2020
  • 43 reacties
  • 668 keer bekeken

Badge

Wanneer komt de teller, verbruikte belminuten en hoeveel verstuurde smsjes in het overzicht van Mijn KPN? Want hoelang gaat de storing nog duren?

 

Admin: afbeelding met telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 3 March 2020, 18:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

43 reacties

Badge +19

Uw telefoonnummer is nu voor de hele wereld zichtbaar. U kunt dit beter verwijderen. Overigens werkt het bij mij wel. Misschien even de app opnieuw installeren.

Is het aantal verbruikte belminuten / sms wel zo belangrijk als je onbeperkt hebt? En misschien is het wel niet zichtbaar juist omdat je onbeperkt hebt en het verbruik niet echt relevant is?

Badge +19

@jlthkoch jij bent al goed wakker:wink: . Bij onbeperkt is dat helemaal niet aan de orde. 

Als je onbeperkt hebt is het aantal belminuten niet zichtbaar. Dit hoeft ook niet omdat het onbeperkt is.

Badge

Hoe kan ik de foto bij mijn vraag verwijderen? Want Joep1965 heeft mij een nieuwe spelregel gegeven. 

Badge +19

Je kan tot na een uur na plaatsing het bericht aanpassen. Druk op de drie stipjes en kies bewerk. Maar je bent te laat vrees ik. Straks haalt een moderator het nummer weg. Komt goed.  Ik zal je niet bellen:wink:

Hoe kan ik de foto bij mijn vraag verwijderen? Want Joep1965 heeft mij een nieuwe spelregel gegeven. 

Geen nieuwe spelregel, maar een advies. Dit is iets wat je moet weten en waar je overal op internet (het openbare deel van het internet) rekening mee moet houden. Niet alleen op een openbaar forum.

Reputatie 7
Badge +21

Ik had het al gemeld bij webcare, en zojuist is het verwijderd door een Admin.

Badge

Klopt, ik zie het ook. Super! En bedankt voor je tips, Joep1965. Het is mijn eerste keer dat ik met het Forum van KPN kennis maak buiten Facebook om.

Badge

En bij KPN ben ik nu nog door Telfort Mobiel vanaf 27 januari 2020 overgezet. Telfort Thuis met internet enzovoorts komt nog. Daarom dat ik de hulp voor Mijn KPN allereerst voor mijn mobiele abonnement heb ingeschakeld. Ik stuur nu een tweede reactie vanwege je grijze lettertjes, Joep1965.

Grijze lettertjes??

Ok, maar je hebt nu dus geen vraag meer?

Badge +19

@Els34 je maakt me nu toch wel nieuwsgierig:wink:

Badge

Deze regel, Ik blijf het zeggen; internetten en tv kijken doe je bekabeld!!, is van je profiel binnen dit forum, toch Joep1965?

En dat geeft jou aanleiding tot het schrijven van een tweede reactie???
 

Ik ga dit volgen, @Els34 

Badge +19

Dat klopt helemaal @Els34 Ik ben een enorme voorstander van bekabelde aansluitingen. Draadloze verbindingsets of wat voor naam je er ook aan geeft zijn wat mij betreft uit den boze. Maar je hebt daar een vraag/opmerking over?

Badge

Nee, daar heb ik geen vragen over, Joep1965. Want nu snap ik het en wacht ik op een reactie vanwege wat in Mijn KPN nog niet is opgelost.

Badge +19

Een medewerker zal hierop binnenkort reageren. Maar net als de andere denk ik ook dat bij onbeperkt internetten en onbeperkt bellen het zinloos is om het verbruik bij te houden. Waarom zou je het willen?

Badge

Omdat het een product van Telfort Mobiel was. Telfort Mobiel bestaat niet meer maar dat product onbeperkt bellen en smsen nog wel, toch KPN?

Badge

De medewerkers van KPN hebben het denk ik te druk met het oplossen van de storing in Mijn KPN. Maar hopelijk gaat de medewerker van KPN voor 25 maart 2020 op mijn vraag wat ik in de forum geplaatst heb en op de reacties reageren. Tot die tijd is het wachten op een antwoord van een medewerker van KPN. En kan ik naast internetten ook nog met mijn smartphone bellen en smsen.

Hallo @Els34 , mobiel bellen van TFT is nu ondergebracht bij KPN.

Als je niets aan je huidige mobiele abo verandert blijft alles gewoon hetzelfde zoals het bij TFT was.

Ga je echter je mobiele abo over zetten naar een ‘echt’ KPN-abo val je onder de voorwaarden en prijzen van KPN.

Ik kan de datum van 25 maart 2020 niet plaatsen?

 

Badge

JanD, ben je allereerst een medewerker van KPN? Dit smsje kreeg ik gisteren van KPN. 

 

KPN,

Beste klant, vandaag start uw nieuwe maand. Uw actuele bundelstand is beschikbaar op de MijnKPN app. Groet, KPN

Hallo @Els34 , ik ben ook gewoon een forumlid, net als jij.

Bovenstaand sms je krijg ik ook iedere maand op een bepaalde datum als mijn nieuwe periodewer in gaat, deze maand dus voor het eerst van KPN, niks mis mee dus.

 

Badge

Dan is het nog steeds wachten op een medewerker wat je vandaag in een reactie hebt aangegeven 11 uur geleden nu nog maar morgen niet meer, Joep1965. Nu is het nog woensdag 26 februari en over 8 uur is het donderdag 27 februari 2020. En is mijn vraag wat ik van Mijn KPN heb nog niet beantwoord. Maar nog steeds kan ik na dinsdag 25 februari 2020 tot 25 maart 2020 bellen en smsen. En heb een factuur van KPN gekregen. Dus live chatten met een medewerkster of medewerker van KPN is niet nodig. En JanD jammer dat je een klant bent maar hopelijk snap je deze reactie van mij die andere klanten ook kunnen lezen.

Het duurt doorgaans tot 48 uur voordat een medewerker van KPN reageert. Maar nogmaals: Het is waarschijnlijk gewoon normaal dat je je gebruikte minuten / sms niet ziet in de “Mijn KPN”- app omdat dat voor jou met een onbeperkt abbo niet van belang is. Er is dus géén storing in “Mijn KPN” of de app.

Dus wat nu precies jouw vraag / het probleem is dat is nog steeds na 24 berichten in dit topic niet duidelijk.

Badge +19

Ben ik weer:wink:. Medewerkers reageren doorgaans binnen 48 uur. Dus dat wordt nog een nachtje slapen.