Beantwoord

Product internet, televisie en vast bellen niet zichtbaar in Mijn KPN

  • 21 March 2021
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Dag,

 

Zo ongeveer een jaar geleden kon ik mijn voormalige mobiele Telfort abonnement koppelen aan Mijn KPN.

Tot op heden lukt dit nog steeds niet voor tv, internet en vastbellen van Telfort en kan ik geen facturen inzien. Ook bij Telfort kan ik niet meer terecht, alles is daar afgesloten. Niet zo klantvriendelijk allemaal.

 

Ik beantwoord drie vragen om in Mijn KPN een nieuw product te koppelen: 1. Welk abonnement wilt u koppelen, 2. Bent u thuis en verbonden met internet van KPN? en 3. Wat zijn de laatste 3 cijfers van uw rekeningnummer. Ik kan ingeven wat ik wil en de vragen ook nog anders beantwoorden, de enige melding die ik krijg: “ U bent niet verbonden met uw KPN internet aansluiting”.

 

Wat kan ik nu het beste doen?

icon

Beste antwoord door Nico_ 23 March 2021, 12:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum @PD1967 en goed dat je een topic opstart.

Lastig inderdaad dat het nog niet gelukt is om je vaste diensten te koppelen. Heb je bij stap 2 al eens geprobeerd om te kiezen voor dat je niet thuis bent? Dan kun je koppelen met je klantnummer en krijg je niet de melding dat je niet verbonden ben met je KPN aansluiting. Laat je hier nog even weten of het gelukt is?

Dag Nico,

Jouw tip heeft mij geholpen het 2e product internet/televisie/vast bellen toe te voegen in Mijn KPN.

Bedankt voor je moeite.

 

Reputatie 6
Badge +10

Top goed om te horen (lezen!) Graag gedaan en nog een hele fijne week toegewenst!