Beantwoord

Telfort klant - koppel produkten aan MijnKPN

  • 25 March 2021
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik kan mijn internetproduct (oud-telfort klant) niet koppelen aan MijnKPN. Graag hulp.

Ik krijg de volgende melding: ‘U bent niet verbonden met uw KPN internet aansluiting.’

Er is een optie om aan te geven dat ik niet verbonden ben met KPN. Dat lukt ook niet. Waarbij ik mij afvraag: is mijn klantnummer van Telfort mijn klantnummer bij KPN. Kan ik niet achterkomen.

Groet,

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 26 March 2021, 19:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @BArBAr7. Om het oud-Telfort pakket te koppelen aan MijnKPN kan je inderdaad het klantnummer gebruiken. In de meeste gevallen kan je het Telfort klantnummer pakken en de 1 aan het begin veranderen in een 6. Lukt het daarmee om het te koppelen?

Thanks. Het is gelukt.