Vraag

Alle opgenomen afleveringen zijn weg, ik heb alleen 1 verwijderd

  • 16 June 2024
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

iTV hebben jullie sinds kort veranderd..

ik had onder opgeslagen een serie opgenomen waar ik een 30 tot 40 afleveringen achterliep steeds als ik weer een aflevering keek verwijderde ik alleen die aflevering. Dit gaat al tijden prima. Nu net 1 serie gekeken die weggegooid en wil er weer 1 kijken. Had er nog 26 te gaan. NU IS ALLES WEG !!!! Als die afleveringen niet teruggeplaatst worden zeg ik alles op ook mijn mobiele abonnementen ! 
Als iets goed werkt waarom het dan weer veranderen ! 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @HansHKL, welkom op onze community! 
Wat balen dat je opnames ineens weg zijn! Wanneer is dit ongeveer gebeurd?
Zijn de opnames zowel weg op tv.kpn.com als via de TV ontvanger?

Als ze echt weg zijn is het helaas niet mogelijk deze opnames weer te herstellen

Oké, daar ik het niet gedaan heb ga ik zo bellen met KPN om al mijn contracten op te zeggen .

 

Overigens reageert u op een bericht van twee dagen geleden waarin ik aangeef dat het net gebeurt is …. De vraag “wanneer is dit ongeveer gebeurd ?” Is dus een zinloze vraag waar ik de conclusie trek dat bericht slecht gelezen word en het een soort standaard vraagje is. Dit word nog eens benadrukt door “Als ze echt weg zijn is het helaas niet mogelijk deze opnames weer te herstellen” Ze zijn weg dus de vraag wanneer is erg zinloos. 

Reputatie 7
Badge +20

Excuus! Daar had ik inderdaad overheen gelezen.

Reageer