Vraag

Als ik een opgenomen programma verwijderd heb staat het er morgen weer bij

  • 5 June 2024
  • 9 reacties
  • 92 keer bekeken

Hallo,

Als ik een programma heb opgenomen en verwijderd,  staat het de volgende dag weer bij opgenomen programma's,  hoe kan dat?


9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Precies dezelfde? Dezelfde aflevering? 

Kan het een serie opname zijn die een herhaling later op de avond of de volgende dag opneemt?

Reputatie 7
Badge +13

Hallo,

Als ik een programma heb opgenomen en verwijderd,  staat het de volgende dag weer bij opgenomen programma's,  hoe kan dat?

Kan het een serie ézijn die een herhaling later op de avond of de volgende dag opneemt?

Hoi Mcl, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is dat dan bij al je opnames of specifiek één programma. Het zou dan wel eens om een serieopname kunnen gaan inderdaad. 

Is bij alle programmas en geen serie. Als ik het verwijder, dan is het weg, maar de volgende dag staat het er weer. Als ik het dan verwijder, dan is het weg. Maar is zeer storend, want bij een serie weet je dus niet meer of je het gezien hebt of niet.

 

Apart.

Alle programma's die ik verwijder verdwijnen als sneeuw voor de zon.

Zijn ze dan online in de app op je mobiel of tablet en http://tv.kpn.com ook nog aanwezig?

Welk type ontvanger gebruik je?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo,

Als ik een opgenomen programma heb verwijderd, blijft het er toch in staan, Hoe te voorkomen?

 

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Of kijkt u via de KPN iTV app? 

 

Hoe wist u de opname? 

 

En zie ook hier, is dit niet hetzelfde?

Ik heb de HMB2260V2. Ik wis het via Verwijderen en bevestigen.

Reputatie 7
Badge +20

@mcl 

De Arcadyan HMB 2260 is een goede KPN tv ontvanger.

Maar geen mediabox.

Het is ondertussen wel een oudje.

 

Misschien een idee om uw abonnement om te zetten naar KPN tv+

Meestal ben je dan ook goedkoper uit.

En je krijgt dan de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Dat is een echte Google Mediabox en dat is wel even wennen.

 

Persoonlijk ben ik er dik tevreden over.

Even in het kort.

Ik heb een programma opgenomen.

Het staat ook in de lijst van opgenomen progjes.

Nu ga ik dat progje bekijken.

Aan het eind klik ik weer op menu en klik dan op verwijderen en nog een keer op OK.

Het progje is uit de lijst verdwenen, maar de volgende dag staat het weer in de lijst van opgenomen progjes.

???
 

Reageer