Vraag

Amazon Prime via KPN

  • 19 December 2019
  • 2 reacties
  • 111 keer bekeken

Van de week kreeg ik een e-mail dat Amazon prime via kpn is te kijken. Lijkt me leuk, maar nu zag ik dat de eerste 6 maanden €2,99 kost. Is dat rechtstreeks bij kpn ook zo? Of heb ik een “oude” aanbieding gevonden op onderhand-vergelijk.nl ? Zeker voor die prijs lijkt t me nl de moeite waard om te proberen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Amazon Prime gaat niet "via” KPN. Er zit alleen een app in om A.P. te kunnen gebruiken. Je zult zelf een abo moeten afsluiten.
Via Amazon.de (op NL te zetten) kun je het met iDEAL afsluiten wat resulteert in maandelijkse afschrijving.
Ik zie daar alleen een gratis proefperiode van één maand. Daarna ga je 5,99 per maand betalen.

Het is dus (wat) goedkoper dan Netflix (wat ook de eerste maand gratis is).

Ik kan de door jouw genoemde site niet eens openen… onderhand-vergelijk.nl .

Reputatie 7
Badge +24

Hi Anne, welkom op het forum.

Amazon Prime gaat niet "via” KPN. Er zit alleen een app in om A.P. te kunnen gebruiken. Je zult zelf een abo moeten afsluiten.
Via Amazon.de (op NL te zetten) kun je het met iDEAL afsluiten wat resulteert in maandelijkse afschrijving.
Ik zie daar alleen een gratis proefperiode van één maand. Daarna ga je 5,99 per maand betalen.

Het is dus (wat) goedkoper dan Netflix (wat ook de eerste maand gratis is).

Ik kan de door jouw genoemde site niet eens openen… onderhand-vergelijk.nl .

Perfect uitgelegd, weet je zo voldoende? Je weet me anders hier te vinden. :)