Beantwoord

Beeld hapert dvs 1200

  • 27 February 2019
  • 5 reacties
  • 337 keer bekeken

Ik ben dus overgestapt naar KPN.
De eerste twee weken werkte alles goed en was er blij mee.
Maar na de twee weken begon het beeld te haperen bij ITV, terugkijken en opnames.
Er is een monteur gekomen en kon zag geen problemen. (Op het moment dat de monteur er was haperde het beeld dus niet 😑)
We hebben ook alle kabels gecontroleerd en experiabox gereset.
En ik heb een systeemtest gedaan en het gedeelte video test was als enige niet succesvol voltooid.
Maar dus geen oplossing gevonden.
wie kan mij helpen?!
Mvg Mrwyh
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 February 2019, 08:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Mrwyh, uit de titel begrijp ik dat je een 'draadloze verbindingsset' hebt. Kun je testen of je ook haperingen hebt als je de tv ontvanger rechtstreeks bekabeld met de Experia verbindt? Dit om zeker te weten of het aan de DVS 1200 ligt.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @joss1965, welkom! Ik ben ook benieuwd naar het antwoord op de vraag die Jos stelt. Als je de ontvanger aan de Experiabox hangt, werkt alles dan wel naar behoren? En heb je deze problemen alleen met opnames en terugkijken of ook met live kijken? Als het wel aan de DVS ligt, kan je sowieso eens proberen deze opnieuw te koppelen. Heb jij zelf misschien nieuwe apparatuur aangeschaft, zoals een magnetron, iets met LED lampjes o.i.d.?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden.
ben ik eindelijk, sinds ik het bericht had geplaatst heb ik niet of nauwelijks storing gehad.
hoop dat het zo blijft.
Anders horen jullie weer van me.

Bedankt Mrwyh
Reputatie 7
Badge +30
Ik hoop dat ik niets meer van je hoor 😉. Mocht je ons in de toekomst toch weer nodig hebben, weet je ons te vinden!