Vraag

Bevriezend beeld op TV+ Box

  • 31 May 2024
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

Bevriezend beeld op tv+ Box

beeld blijft regelmatig bevriezen . moet dan de tv+ box restten. Volgende dag zelfde verhaal.

Bij Ziggo nooit last van gehad. Maar mijn abonnement loopt nog anderhalf jaar. nog anderhalf jaar ergernis  Zelfde met geluid. loopt soms niet synchroon met beeld.  TV gebeuren is slecht bij KPN. 
Internet prima.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@Mollie1953

 

Hoe is de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) verbonden met de Experiabox of Box12?

of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.

 

I.v.m. geluid.

Zie ook deze topic.

 

En zie ook deze update.

Je kan je op update abonneren, dan krijg je een mail als er een update is.

Momenteel om de 2 weken.

De kpn+box is met een kabel verbonden met het modem.

Reputatie 7
Badge +20

De Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) is met een UTP kabel (zonder iets ertussen) verbonden met de Experiabox of Box12.

 

  1. Reset de DIW7022. Houd de kpn toets rechtsboven op de KPN ab ingedrukt totdat je een popup scherm ziet en kies voor opnieuw opstarten.
  2. Kijk of hij wel op Multicast staat en of “beste beeldinstellingen” is aangevinkt.
  3. Zet HDR op automatisch.
  4. Heb je een goede HDMI kabel.

 

Wat is jouw echte downloadsnelheid.

Zie hier om te meten.

Bij voorkeur op een met UTP aangesloten Desktop of Laptop.

 

Op zich moet het beeld super zijn op de DIW7022.😉

Soms, vaak, zelfs beter dan bij Ziggo. 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Mollie1953, welkom! Rot om te lezen dat het (nog) niet naar tevredenheid werkt! Ik zie dat Joop2011 je al van een aantal handige linkjes heeft voorzien. Daarnaast begrijp ik dat je de TV+ Box rechtstreeks bekabeld op de Box 12 hebt aangesloten. Daar zou het niet aan mogen liggen. Heb je bovenstaande door kunnen nemen?

De Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) is met een UTP kabel (zonder iets ertussen) verbonden met de Experiabox of Box12.

 

  1. Reset de DIW7022. Houd de kpn toets rechtsboven op de KPN ab ingedrukt totdat je een popup scherm ziet en kies voor opnieuw opstarten.
  2. Kijk of hij wel op Multicast staat en of “beste beeldinstellingen” is aangevinkt.
  3. Zet HDR op automatisch.
  4. Heb je een goede HDMI kabel.

 

Wat is jouw echte downloadsnelheid.

Zie hier om te meten.

Bij voorkeur op een met UTP aangesloten Desktop of Laptop.

 

 

Reageer